Mandag morra blues!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. jan 2018.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Men £15 i staden for 250 DKK :) Tilnærma halv pris, nærmar vi oss loungerun på Kastrup?
     
    RoadKing liker dette
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Næh, loungerun på Kastrup er stusslige greier da.
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Fin oppvarming til loungerun på LHR
     
    holmen, Stuttfeiten, Upsaker and 2 others like this.
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,461
    Likes mottatt:
    24,421
    Bonuspoeng:
    293
    Tviler på at jeg gidder å teste dette på min 50 minutters transit 10. mars, men prøver den gjerne en annen gang.
     
    holmen liker dette

Del denne siden