God mandag fra MBT Tidlig opp for å gå med hunden før det blir for varmt. Så blir det å kjøre Jr til OSL for deres reise som forhåpentligvis får OSL-CPH-HND-OKA. Rett hjem for å pakke litt så blir det Uber tilbake til OSL og min mindre eksotiske reise til Beograd med LH via MUC. Forhåpentligvis ikke noen forsinkelser så jeg rekker 45 min på FCL. Ha en strålende uke alle sammen!
God morgen fra rullebanen på AMS. Straks klar for takeoff mot OSL på vei hjem fra Miami. Bra tur. Kjipt resultat. Godt det bare er to uker til ferie! Ha en flott en!
God morgen fra Hjemmekontoret! Det er en bratt første dag etter ferie i Spania, det er ikke slik at jeg kan føle arbeidslysten trenge seg på. Men solen skinnende rett utenfor er det enda mindre fristende å sitte foran knastebrettet... Ha en strålende dag!
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Det gjorde godt å vera til fjells i helga, men i dag ventar kvardagen igjen. To veker til ferie, så her er det berre å halda ut! Ha ein fin-fin måndag, godtfolk!
God formiddag fra americano og rolig morgen på «kontoret» Førstemann er tilbake fra 3 uker på Sørlandet men feriemodusen er her en del uker til. Morgen bad i den private badekulpen i dag, ikke alene men med tomme mørke kontorer som ser ut på en vakker elv. Livet er ikke helt krise.