I dag er det hjemreisedag .. dvs flyet går i morgen, lett å bli forvirret! TG954 til OSL skal etter rute gå kl 00:05 26.11 og vi skal selvsagt svinge til venstre inne i flyet.
God morgen fra hovedstaden, Her har all slushen som kom i går, blitt vasket bort igjen, så jeg kan beholde joggeskoene litt til. Kjøpte nye vintersko i helgen, så de står klar. Kun 1 booking i Sas appen, mulig vi kan gjøre noe med det snart. Kanskje SK kjører Black Week på både reiser og desinfeksjon Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgen, det er mandag! Snart ut i snøen, det blir spennende å se hvordan føret er når jeg kommer meg ut på hovedveien. Her hos oss er det fortsatt godt med snø, men det er meldt 8 grader i dag, så den blir vel borte snart. En travel uke (igjen), så den går nok fort. Dessverre ingen flere flyturer i november, men desember begynner på søndag, og da er det nye muligheter. Ha en fin en!
God formiddag fra Grenland. Jobbe syv dager på rad, 64 t + kjøring. T-11 MIA Greit å ha noe å se frem til
God morgen fra Sølvbyen. Snø og regn og slush. I badekaret var det heldigvis isfritt. Og kun de faste bade-endene. Så vi klarte sesongbeste tid. Og beste er beste, uansett om den er god eller ikke. Dermed avslutter vi filosofihjørnet. T-ganske mange til neste flytur, som går til MRU. Imens hygger vi oss med dere andre som fyker rundt i verden. Ha en fin dag!
God morgon frå havgapet! Her på Azorane vakna eg igjen til lyden av havets dønningar som bryt mot land. Det kan eg fint leva med Måtte alle få ein fin vekestartsdag!
God mandag fra Nordvest hvor hele arbeidsuken skal tilbringes på kontoret som begynner å bli en stund siden. Neste uke blir det jobbtur til Trondheim med SAS oppover og Widerøe hjulvisp ned igjen. Slik det ser ut nå blir det den siste flyturen i år, men man vet jo aldri hva som kan dukke opp. Ellers morsomt at jeg har fått min svoger med på bonusdilla. Han har nå klart å spare seg opp en CT og nok poeng til en tur/retur til USA for 2 personer. Jeg må nok må hjelpe til med å finne billetter i Business(Han har aldri fløyet det før)..
Vel tilbake på Hell International etter svippturen om BOO. Atskillig bedre vær i dag. Nå har jeg opplevd bussgate her og, det er ledige gater. For glatt kanskje? Pga forsinkelsen blir det ikke bil fra Hertz, men Widerøe siste strekk med et par stresstimer før det blir retur. Hadde opprinnelig fly sørover i morgen, men SAS premiumservice satte meg på et fly ned i dag istedenfor. Kudos SAS.
God ettermiddag fra jobben. Nærmeste flyvning denne uken ble vel å hente på OSL i går. Transport av eldre fungerer fint både i Spania og Køben. Men på OSL er det selvkjøring. Jaja Skled oppover til flyplassen mens nedover var det blitt fine forhold. Så i morges kunnes sykkelen trille til jobb på sommerdekk her i sommerhovedstaden.
Turen går videre mot Almaty, Qatar og en A320 i 4,5 timer. Fått meg litt mat i det minste, QR har ny meny på loungen;