Mandag morgen i Østen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 18. nov 2024.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,753
    Bonuspoeng:
    293
    Her er klokken snart 8 og kaffen inntas på terrassen, ja selvsagt også med mageregulerende.
    En vet jo aldri hva en spiser ..
    I dag er planen å gjøre ingenting, litt mer enn i går altså.
    Målet for dagen er å være i Loungen før kl 17:30 .. kanskje vi rekker det?
    Snart tomt for mageregulerende ..
    Godt det er helg BE3E966D-B8DC-4D99-AF8B-5228AB59C3C4.jpeg

Earl, Calling, Flymunda and 15 others like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,724
    Bonuspoeng:
    183
    Henger igjen på søndag enda, men hjemme er det mandag.
    Sitter og nyter min CU til business på vei fra Atlanta til CPH. :)
    Snart ferdig med maten og så blir det å innta horisontalen.

Nyt dagen!

edit: poengene for turen jeg er på dukket opp selv om vi ikke har krysset grensen til Kanada riktig enda (men snart).

IMG_6626.png

Last edited: 18. nov 2024
    Earl, Calling, haakonks and 17 others like this.
  3. Sykkelthor

Sykkelthor Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,419
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag fra innlandsloungen på OSL! Skal en tur til Trondheim, har glemt skinnvest, men håper det går seg til.

Earl, Calling, Flymunda and 12 others like this.
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,218
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

I dag er siste mulighet for trumf overføring til Strawberry poeng. Dagens tips, før over til et rundt beløp, så det finnes en mulighet å bruke de på bonusnetter.
    Ellers er det fare for krangling i etterkant;)
    Ha en fin mandag alle bonusnisser:)

Earl, Calling, Flymunda and 9 others like this.
  5. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,572
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra loungen i Innsbruck. Fin utsikt over flytrafikk og høye fjell. Der kom fugeln min som tar meg til VIE. Nr 6 flygningen av senator challenge :)

20241118_074716.JPG

OyvindN, Earl, Calling and 14 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Badelivet er overstått, det er kaffe i koppen og velvære i kroppen.

T-4 til siste innsats for å forlenge senator/senatorinne-status. Lurer på hva vi egentlig skal bruke den til. Men hvis været og LH oppfører seg får vi i hvert fall en konsert ut av turen. Kanskje også en oppgradering? Er ikke ofte (les aldri) vi reiser med kun litt håndbagasje og uten forhåndsvalgt sete.

Ha en fin mandag, alle IF-ere!

OyvindN, Earl, Calling and 11 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,736
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT, hjemmekontor og kaffe i god gang. Blir en lang tur med utelunsj før det blir Teams fra 19-02:00.

Ingen reise planlagt før onsdag ettermiddag, passer veldig greit.

Ser @Flyingdutchman og flere mottar poeng fra SK i det flyet lander eller er underveis, noe triks for det? Jeg må vente i flere dager og gjerne etterlyse når det har gått 8 dager. Feks LAX-CPH-OSL fra torsdag og fredag, de uteblir enda.

OyvindN, Earl, Calling and 10 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,112
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Dagen startet i hovedstaden, og ender nok på samme sted.

Solen skinner, og det blir kaldere. I følge Yr blir det ikke nedbør denne uken likevel. Vi får se. De som ikke har skiftet til vinterdekk nå burde uansett miste retten til å kjøre bil resten av livet.

Det blir spennende å se hva som skjer med Strawberry og Spenn i morgen. Jeg så jeg var invitert til et webinar om endringene på torsdag. Kanskje det kommer noe nyttig ut av det?

Ha en fin en!

Earl, Calling, Flymunda and 8 others like this.
  9. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,961
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nordvest hvor det er blitt hvitt ute. Litt småstress i dag tidlig da jeg nærmest på stående fot måtte hoppe inn i en presentasjon for alle ansatte. Men men, en våkner av slikt. Senatorjakten er unnagjort og ser poengene i miles & more kom inn nå. Fikk 1788 poeng for 3 legs i eco og 3 legs i biz så er blytøft bonusprogram Lufthansa kjører.

Resten av året er det bare et par jobbreiser som står igjen. Første allerede på onsdag til hovedstaden. Q1 neste år er iallefall bra booket opp med fine flyturer hvorav 2 long haul(Alle med SAS metall). Ha en fin uke.

Last edited: 18. nov 2024
    Earl, Calling, Flymunda and 9 others like this.
  10. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,930
    Bonuspoeng:
    113
    Det virker litt random det der dessverre. Har hatt god flaks med reiser som er bestilt i løpet av de siste 2 mnd, der reisen ligger i appen, og EB-nummer er korrekt registrert. Samtidig hadde jeg også en reise der alle disse 3 var som nevnt, men allikevel kom ikke poengene før etter litt over én uke. SAS IT :rolleyes::D

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,724
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har ikke gjort noe spesielt, synes det var litt rart å få poengene inflight. Men jeg klager ikke, diamanten er fornyet, som var målet med turen :)

Calling and Wiolenze like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,248
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Denne veka skal eg fly langt og elevert! Det skal bli godt. Litt småsurt at unge Stordalen skal endra på bonusprogrammet sitt. Etter å ha lese @Maggie sitt innlegg overførte eg sopass med trumf at eg kom over 60 000 poeng, og livstidsteljaren stoppa på 437 421. Hadde dei berre venta eit år til. Jaja. Då blir det i alle fall to nye rimelige overnattingar på Comfort-hotellet på BGO, men det hadde vore kjekt å kunne forblitt både gull og platinum ei stund til.

Earl, Calling, Wiolenze and 7 others like this.
  13. casperfaarlund

casperfaarlund Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    33
    God (sen) morgen fra Brussel! Frokost nytes med utsikt til byggeplass samt noen få fly, fra Diamond loungen (LoungeKey). Brussels Airlines sin Star lounge borti gangen er hakket bedre og større, men godt å vite at det fortsatt blir varm frokost å få dersom SAS skulle miste samarbeidet med LH-gruppen etterhvert. Hvis noen skulle treffe Anko i nærmeste fremtid kan dere hilse og si at varme egg står høyt på ønskelisten på OSL...
    IMG_6866 Medium.png

Earl, Calling, Wiolenze and 4 others like this.
  14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,223
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsformidag fra Oslo.

Startet dagen med å våkne med kaffe, dog ikke på den mest alminnelige måten men som følge av å velte koppen over PCen, ble liv i leiern av det også.

Ser ut som om en propp i hotels.com/Viatrumf systemet har løsnet i natt, så plutselig rauset det inn noen tusen trumfs fra reiser så langt tilbake at det finnes verdensborgere nå som ikke engang var påtenkt når reisen fant sted. Dette uten sammenheng forøvrig da det neppe er direkte årsaksammenheng mellom hotellovernattingen og etterfølgende tilskudd til befolkningen på noen av de involverte kontinenter, eller andre steder for den saks skyld,

Earl, Calling, Wiolenze and 7 others like this.
  15. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,778
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra ALF.

Nå skal det flys hjem igjen til hovedstaden. Der må klær vaskes, hoteller bookes og bagasje pakkes før det bærer avgårde på runde to av 2-millionersjakten på onsdag.

Greit med litt oppvarming!

Earl, Calling, Flymunda and 4 others like this.
  16. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,940
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra toget til flyplass. En liten posisjoneringsflygning i dag før det i morgen både blir Alegris på flyet jeg tror har det forjettede, men dessverre et par rader bak der, men blir ihvertfall «privacy seat» og så et nytt flyselskap.

Earl, Calling, EndreD and 3 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,736
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble en knalltur rundt Avalsjøen, 4 timer med bålpause må være en godkjent lunsjrunde;

IMG_1833.jpeg

Berlioz, Earl, Calling and 4 others like this.
  18. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,958
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra jobben. Travel hverdag, men nå er opphavet og reisefølge 2 kommet seg til Spania og funnet noe tapas aktig i et vær som byr på t skjorte og utebord.

Ikke så dumt det.

Her på jobben går det i småtraumer denne uken. Ikke så greit når ting skjer bestandig, men vi skal nok få dem igjennom.

Ellers feirer vi at julebordet på fredag får spons fra jobben i år, gratis forrett er jo rene luksusen i hverdagen ;)

Undertegnede byr på vors og Spritz. Noe godt kommer det ut av diverse flyreiser. Det finnes lager av taxfree varer ;)

Calling, MadsVaHa and EndreD like this.
  19. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,203
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Bangkok. Hadde en trivelig flight med Eva fra London i natt, dog noe forsinket.
    IMG_0143.jpeg

Når man besøker Bangkok er en middag på Suda obligatorisk. Det var rimelig fullt da jeg kom dit i kveld, og jeg ble tildelt plass på samme bordet som noen andre. I sidesynet så jeg en SAS-app med uhorvelig mange bookinger framover, og det vist seg at det var @Kjetil L jeg satt ved siden av. Trivelig å treffes!

Wiolenze, Earl, Calling and 7 others like this.

Del denne siden