God formiddag fra E4 på Suvarnabhumi og vell plassert i 8K. På nabo gaten sto EVA air som jeg mye mer ville ha flydd, men vi får ta til takke med KLM. Har akkurat bivånet gjengen på vei bak i balja og nytt ett glass bobler. Ser nå fram til den velkjente lyden av vår venn under vingen, GE90-115. Ha en glitters mandag
God morgen fra Sølvbyen. Badelivet er unnagjort, i et veldig travelt basseng. Fem i samme bane er i overkant mange, især når individuelle hastigheter ikke er helt samkjørt. Rødnese hjem fra HEL er bestilt, kr 500 spart pr stk, og så slipper vi omlasting i ARN. Men eks-forloveden har advart mot å la det bli en vane. Ha en fin dag, i både øst og i vest!
God morgen fra et regntungt Sandefjord! Etter en meget fin lørdag med sol nesten hele dagen var det tungt å stå opp og se ut på et vått vindu.. Men, ny kunde ble sikret før helgen så da skal en ikke klage. Ha en flott uke! T-10 Sør-Afrika
God morgen fra kontoret. SVV meldte om 30 minutter forsinkelse på E18, så da tok jeg en annen vei til jobb. I natt våknet jeg av at det regnet *mye*. Og var glad jeg ikke skulle ut akkurat da. Gårsdagen var bedre i så måte, for da fikk vi inn en finfin skogstur på nesten 3 timer, med lunsjpause og fin utsikt underveis. Og sol! Bra med sol i helgen og regn mens man er på jobb. Ingen flytur før neste uke. Men jeg fikk booket en tur i går, så da blir det muligens et nytt land i november. Ha en fin en!
God morgen fra MBT, venter på kumunalt ansatt som skal ta fargerest for avløpet. Bare 4 minutter forsinket foreløpig, det er vel ikke noe å ta på vei for. Ser ellers ut for å bli en regntung dag, men barn og barnebarn på middagsbesøk i efta lyser opp Edit: ikkeno reise planlagt før 22 oktober
God morgen fra kontoret i nordvest. Ser trumfen har tatt seg opp idag så må få booket et hotell. Ha en fin en!
God formiddag fra SK4787 på vei vestover. Her blir det en ukes jobbtur og forhåpentligvis en god del moro. Glemte shortsen, men tror det skal gå bra.
God mandag fra Oslo! her har bookingfingrene fått utfolde seg i løpet av gårsdagen kveld samt morgentimer. Neste års sommerferie begynner å falle på plass, må bare ha feeder t/r LHR. Som med mange slike reiser blir det definitivt ikke enkleste reise mellom A og B. Er lagt inn stopp både i C, D og E for sikkerhets skyld, flere overnattinger underveis, flyplasskifter og aliansebytter bare for å gjøre det litt mer spennende! Og sluttdestinasjonen for strabasene er jeg sikker på at noen kan gjette seg til ut fra repeterende reisebrevskriving… T - 303
Kommunen glimret med sitt fravær, selvsagt uten noen form for informasjon. Da er det tid for en runde rundt Avalsjøen
God morgen fra Paris! Klokken er snart 07 og snart på tide å stå opp og finne seg en ny fantastisk continental breakfast.. I dag er planen å kjøre til fossen. Må sjekke om det finnes noe gøy å se på på veien .. I dag er det ventet 23 grader og lettskyet
God kveld frå Aust-Finnmark! Her er ein tilbake på gamle tomter og møter kjenningar på Ekkerøy. Livet er ikkje så altfor ille Kjenningar på Ekkerøy, Vadsø Ha ein vekestartskveld, godtfolk!