Mandag fda sykesenga

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 18. mars 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    Modgen fda Tdondheim
    Influensatid hed i heimen *host*.......had vædt i helga, men sitted i enda... *hark*

Ha en bedde dag...:confused:

drsyk, Pyro, ArthurDent and 5 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,248
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Sunnfjord. Her er alle tidleg oppe og i kjempeform. No er siste veka med pappaperm i gang. Den vert avslutta med tur til Amsterdam til helga. Fly forsiktig og god betring til alle som ikkje er i kampform.

drsyk, Wiolenze, ArthurDent and 4 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,078
    Bonuspoeng:
    293
    God mandag fra rett utenfor hovedstaden!
    I dag skinner solen, og humøret er mye bedre enn det kunne ha vært. Det er jo tross alt mandag.

Ønsker alle en god uke, med eller uten basilusker eller flyturer.

Snart helg?

drsyk, Earl, ArthurDent and 4 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    Solen skinner på solkysten og lyser opp dagen!
    Dette ser ut til å bli en flott dag ...
    En sønn på CT tur til Singapore og Bali via London og en datter på jobbtur fra TYS-LBB (Knoxville TN- Lubbock TX) ...

Sånn går dagene, far får skylden. Men far er sluttet å fly .... nedgradert til GULL og alt for lenge til neste flytur ...
    Må finne på noe snart!

Ha en flygende flott dag!

drsyk, Earl, Wiolenze and 5 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. God bedring til alle som trenger det (og det gjelder vel de fleste av oss :)).
    Nydelig vær, sørpete føre. Dagens oppgave er at en bestefarshund skal returneres og en annen skal hentes. Heldige er de som har gratis "kennel".
    Ha en riktig trivelig dag!

drsyk, Earl, Eddie47 and 1 other person like this.
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Telefonen melder om -6° og her er vinteren fortsatt. Idag skal klassen på tur til Tromsø Rådhus for å lære litt om klimaplanen til kommunen. Idag blir også første forelesning jeg vil ha på en mandag dette semesteret.

Men men, ellers er det et perfekt vintervær vi har her i Nordens Paris. Det er forøvrig bare 9 dager til jeg skal ut å reise! Det betyr også 9 dager til første eksamen min dette semesteret.

Trådstater får ha god bedring! Også ønsker jeg en god mandag til alle dere der ute uansett om dere flyr eller ei

drsyk and Eddie47 like this.
  7. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra officen i Mustache City. Etter over en måned uten en eneste interkontinental flygning er det bare tre arbeidsdager før det braker løs igjen. Her er det bare å bite tennene sammen og få mest mulig gjort, så man kan bruke tiden på å nyte både ferie og jobbreiser framover.

Ha en flott dag alle sammen!

drsyk, Wiolenze and Avixlo like this.
  8. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Cape Town fra meg og min faste reisepartner @emilsonsteby ! I dag stear "The Big 5" paa agendaen :) Ble nesten ranet i gaar, men ellers foeles byen ut som ganske trygg ;)

drsyk and jgroneng like this.
  9. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,264
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Siste dag i Kambodsja for denne gang. Med 35 grader i lufta tilbringes dagen ved bassengkanten i jakt på litt mer brunfarge, før det blir tilbake til den norske vinteren på onsdag.

Plusgrade fra go til business med bolaget fra Shanghai gikk nettopp gjennom, så da har jeg både business med AirAsia og SAS å se frem til. Spesielt førstnevnte er jeg spent på, businesskabinen er hele to rader (på en A330). De kaller setene for flatbed, men bildene ligner veldig på en nedoverbakke.

Ha en fin mandag! :)

ordnetseg, drsyk, Upsaker and 2 others like this.
  10. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,628
    Bonuspoeng:
    113
    Bare ikke gå over Table Mountain. Det blir fort mørkt og det er en sint kjøter nedi der et sted.

Henrik liker dette
  11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,727
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Etter en nedsnødd helg er det klarvær og solskinn fra alle kanter.

Om det ikke blir endring i planene får jeg meg en flytur i morgen.

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Slår til med en liten anekdote på mandagen.

Tidlig i forrige uke fikk jeg snailmail (jepp. papir og konvolutt) fra Amex New Jersey. I mitt stille sinn tenkte jeg at nå skal de snart ut med superduper greia si, og siden jeg har vært snill gutt i så mange år, så skal jeg få lov til å få det kortet uten å sende inn livshistorien til bestemora mi og hvor mange 5 ører i uka jeg brukte på godis i attenhundreogførr...

Men neida, det var faktisk en faktura... En vaskeekte god gammal dags faktura... En sånn der i vinduskonvolutt og greier, papiret var riktignok ikke førsteklasses, men lell da.
    Der kunne de fortelle at jeg skyldte dem xxx kroner, og at innen betalingsfristen utløp så hadde jeg betalte xxx kroner, hvilket de var veldig fornøyd med, ønsket meg lykke til videre med dagen og annen halleluja. Dessuten, jeg visste vel om at jeg kan få efaktura fra dem?

...

Amex må tjene mye penger, aaaaaaaaaaaltfor mye penger, hvis de har tenkt å sende meg faktura fra New Jersey en gang i måneden, attpå til en som kommer fram et par uker etter at jeg har betalt...

Hva angår efaktura, så nevnte jeg vel en gang tidligere at etter mange år, når DnB skulle avslutte sitt engasjement, så fikk jeg faktisk efaktura fra dem, på mine to siste fakturaer med SAS AmEx Platinum. Det var vel noe sånn rundt regnet 3 år etter at jeg første gang prøvde å få efaktura fra den kanten.

Jeg har nå prøvd i et par måneder å få efaktura på AmEx Elite. Siden man må forvente en viss grad av modning i organisasjonene, så har jeg forventning om at jeg får min første efaktura fra AmEx om et halvannet år eller så. Det er vel innenfor?

Hvis ikke... Jeg har jo tenkt at hvis @Travellingalf finner at AmEx Superstar Imperium eller hva det nå heter er en god deal, så skal jeg ha det. Da kan det jo hende det blir galaktisk sørvis og man får efaktura på første forsøk :).

May the farse be with you.

drsyk, jgroneng, Earl and 5 others like this.
  13. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Hilsen fra skolebenken til BI i Stavanger. Er på en usigelig kjedelig forelesning, så tilbringer tiden med å booke jobbereiser med Widerøe. Selv om det er langt frem i tid, så må jeg si at grisgrendte strøk på Vestlandet er skikkelig dyre reisemål.

14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Men tenk på alle bonuspoenga du får! Ikkje grunnpoeng for flygningane, men ekstrapoeng dersom du betalar med kort som gir Eurobonus-påfyll. Slik tenkjer i alle fall eg som bur på den kanten av landet som Stein Rokkan definerte som 'den ekstreme periferi'...

Ragna Rekkverk liker dette
  15. Kristian

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Ein kan få tårer i augekroken av mindre :D

RoadKing liker dette
  16. Kristian

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Det er rart ein ikkje drikk meir, sant? Helsing ein som ikkje har flytur booka før i mai....

17. Kristian

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    God måndag frå Aust-Finnmark!

Her prøver ein å få bestilt seg ein tur frå Bartebyen til Seattle, men SAS nektar å sende meg på ruta CPH–SFO. I staden føreslår SK ruter via Chicago, Washington DC eller New York. Kvifor??

Ha ein mindre frustrert dag, folkens :)

drsyk, Earl and Avixlo like this.
  18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,078
    Bonuspoeng:
    293
    SAS vil alltid sende deg en annen vei enn du selv ønsker.
    Skal vel gå an å bestille på telefon? (Men da må du vel betale gebyr.. :rolleyes:)

19. Kristian

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Joda, men eg har friskt i minne den karen eg møtte på telefon som berre sa 'Om resan inte visast på hemsidan, så kann inte jag heller booka den'. Heldigvis fekk eg avslutta samtalen før straumen av trønderske og nordnorske kraftuttrykk velta ut av kjeften.... Heldigvis fungerte agentrulletten.

Earl, SAJblue, OttoL and 1 other person like this.
  20. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,059
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En litt masete start på arbeidsuken i dag, så ble en litt lang arbeidsdag, men resten av uken ser heldigvis bedre ut for i morgen skal jeg jobbe kun halv dag før jeg skal ut og fly. På onsdagen skal det svis av avspasering hele dagen på å fly... Egentlig helt ok ut å ha en fridag midt i uken som skal brukes i luften ;)
    Opptjeningsåret mitt hos BA gikk ut 8.mars så har egentlig stått på 0 poeng altfor lenge føles det som, så blir bra å få fylt opp med litt Tier points igjen :)

drsyk, holmen, Kristian and 1 other person like this.

Del denne siden