God kveld fra hovedstaden Arbeidsuken startet på hjemmekontoret, mens det i morgen blir en tur på det ordentlige kontoret. Kun 4 dager på jobb denne uken ettersom man skal nordover til helgen, så da er det jo bare noen dager til helg da... Planen for ettermiddagen var å få bestilt noen flyturer for neste år mens det fortsatt er dobble poeng å få, men siden sas.no nekter å la meg få bruke både penger og poeng på bestillingen og ved å kun bruke penger får jeg ikke den ruten jeg vil ha er det vel bare å gi opp det prosjektet for i kveld... vi får håp de bli likar i mårra for sas.no
God aften fra Hamburg. Her ble det jobbtur igjen, egentlig bare 2 dager men når jeg nå først er her og uansett (igjen) må ti dager i karantene så blir jeg like gjerne frem til fredag. Eller, jeg må faktisk bli siden Norwegian plutselig kun flyr mandag og fredag og Bolaget skulle ha 6500 kroner i GO og 8500 i Plus. Klarte ikke å selge inn den til direktøren gitt. Reichshof var svinedyrt denne uka, så jeg valgte et litt utenfor sentrum, Leonardo beim Elbbrücken. Ved ankomst var der noe kjent med stedet, og det viser seg at jeg bodde her for en 12-13 år siden, men da het det Carat. Helt ok, men ikke noe mer. Greit å sitte i restauranten med en Bit og jobbe litt. Innredningen er forøvrig den samme som sist jeg bodde her, intet er forandret. Her kunne man nok i de gode gamle dager oppleve storheter som Heino, Roy Black, Howard Carpendale, Catharina Valente og en haug andre.