Mandag er her

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 09. febr 2026.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,004
    Bonuspoeng:
    293
    Og Seahawks vant Super Bowl LX :p

Nå trenger kroppen litt søvn …

Ha en flott mandag, med eller uten oval ball!

Berlioz, Earl, ordnetseg and 14 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT. Rolig morgen, hjemmekontor og turer i skogen fram til det blir en tur til Budapest i kveld, siste mulige med LH så kort forbindelse i FRA og forhåpentligvis framme i BUD til en ventende blacklane 23:05.

Intercontinental ble valgt igjen, langt fra det beste valget men kommer til å slite med å nå Royal Ambassador i år så må bare stå på.

Calling, Earl, ordnetseg and 12 others like this.
  3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i nordvest. Litt småfrustrert etter å ha lagt på røret med SAS premium kundeservice. Forsøkte å endre en Premium Flex billett fra AES til OSL til dagen før, som jeg trodde skulle være en enkel sak. Men det var søren meg ikke mulig. Der er ledige seter både i premium og economy men fru tyvärr hos SAS kunne meddele at det kun er for nye bookinger. ... Men hun kunne kansellere flyvningen med full refusjon slik at jeg kunne booke på ny. Jaja da ser jeg rødnesene har en flyvning omtrent samme tid som er billigere....

Last edited: 09. febr 2026
    Berlioz, Calling, Earl and 13 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,314
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Konkluderte i morges at sykling i -4 er mye mer behagelig enn -12, men gleder meg til at jeg slipper å ta på meg ørten forskjellige klesplagg før jeg hiver meg på sykkelen.
    Ser ut som sønnen får sin første flytime til PPL i løpet av uka. Forrige forsøk gikk ikke fordi noen hadde glemt å brøyte foran hangaren til flyklubben...

Ha en finfin mandag!

5. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,795
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra SK252 straks avgang fra Bergen, kurser mot Gardermoen

IMG_3873.jpeg

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,616
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et litt amputert hjemmekontor. Venter på en tekniker som skal komme og levere fra seg en reparert TV, og han foreslo mandag som jeg tenkte passet fint med møter og slikt. Det jeg ikke tenkte på var at Oslo kommune har varslet om stenging av vann nesten hele dagen, så det er litt upraktisk. Skal vel så smått begynne å tenke på hva som bør pakkes innen fredag så klesvaskene rekker å bli ferdig før den tid.

Ha en solid en!

Berlioz, Earl, ordnetseg and 12 others like this.
  7. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsmorgen. Det blir for lite søvn, det er kaldt, det er mandag.

Samtidig, skal omsider opp i luften igjen mot slutten av uken, ikke store greiene, OSL-ARN-CPH-ARN-OSL, bygge steg for kalenderen mens man jobber. Dog, går mot slutten i inneværende og snart nye utfordinger som står for døren.

Ønsker alle en positiv og god start på uken!

Berlioz, Rscott, Calling and 11 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,058
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå eit sunnfjordsk heimekontor. Noget trøtt i trynet etter at eldstemann knakk eit bein i handleddet i går, som medførte avgrensa med søvn i natt, men med dugelege mengder koffein innanbords skal det vere råd å få gjort noko allikevel.

Berlioz, Rscott, Calling and 12 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hovedstaden.
    Først er privat møte, og så litt jobb. Glad jeg ikke må kjøre til Oslo hver dag, da hadde jeg blitt gæren. :p

Booket middag på Færøyene, så nå gleder jeg meg til april!

Og siden det har blitt mandag, kan jeg endelig si at jeg skal ut og fly "neste uke". :cool:

Ha en fin en!

10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,284
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!

Akkurat booket en dagstur til CPH på torsdag, vel og bra men SAS nekter meg å velge seter, trodde det var default for EBD uavhengig av billettklasse, mulig SAS IT strikes again?

11. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,437
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo..

Eller er det egentlig det? Er jo mandag.. Og den dagen ligger ikke inne topp 10 av hva jeg liker..

Uansett, fått kommet seg på jobb og startet dagen med å åpne innboksen - før man skal kakle litt med mine svenske venner på Teams etterhvert. Heldigvis før lunsj, så slipper en vente halve dagen på de skal bli ferdig med lunsjen sin.. Det tar jo evigheter! Så får man se hva dagen bringer ellers.

Ha en bedre mandag, med eller uten svensker involvert.

12. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Plankebyen. Eldstemann på 10 har vært syk hele helga. Kjapp tur til legen på morgenkvisten for å se hva skjer... Fikk med antibiotika.

Ellers er det noe jobb nå, et møte også ut til OSL for å fly til AES i dag. Retur onsdag morgen grytidlig

Nå må uka bare gå sin gang, eldstemann bli frisk så er det DXB på lørdag forhåpentligvis!

God mandag videre!

13. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,033
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Fremdeles en uke igjen med langfri, og null jet-lag etter forrige ukes Usa tur. Fordel å jobbe skift, vant til å snu døgnet.

Ser for meg en rolig uke med vedfyring og innesitting- deilig av og til.

Ha en avslappet dag

14. FreeFlyer202

FreeFlyer202 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    13
    God ettermiddag fra et sted like sør for AMS. dagens andre flyvning, retning CDG, et lite opphold på bakken og så videre til HND. Dette blir nydelig.

15. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,789
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra godstolen :)

Det var strengt tatt BadBunny som vant den kampen. Han fikk jo Trump til dumme seg ut på sosial medier igjen .. i stedet for å ødelegge USA.

Det er endelig blitt varmt i heimen etter en god uke med lav temperatur. Varmen kom aldri på før hjemkomst som planlagt så det var litt småkjølig en stund.

Gammelfolketi har familien har fått besøk, det tøyet som ikke ble vasket på ferie henger til tørk og litt mat er i gang på kjøkkenet. Får vente til torsdag med storhandel.

Trenger litt tips på en sas billett fra Oslo til granka, tidligst torsdag 19 feb til søndag 1 mars.

Fleksibel på en liten uke i den perioden. Jeg ønsker meg ideelt sett 6 legs men kan tåle 4/5 om prisen blir vesentlig lavere.

Hvor skal jeg søke og hvilken strategi bruker jeg? Tåler feks en overnatting i København.

Har aldri lett etter segment runs før så ieg er rusten.

Dobbleposter denne i en hjelpe tråd tenker jeg.

Last edited: 09. febr 2026
  16. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,638
    Bonuspoeng:
    93
    Folk går for gull i OL, og her sitter jeg og går for det 9ende året med gull mens jeg drikker øl i det som er blitt min go-to-destinasjon, Tallinn. Begynner virkelig å få sansen for denne byen! :)

17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    Budapest neste, A40 til A38 via sein middag på FCL i Frankfurt;

IMG_8459.jpeg

jgroneng, Earl, Sonictravel and 5 others like this.

Del denne siden