God mandagsmorgen fra bortekontoret hvor det er12 grader ute så våren er her allerede. Blir en liten jobbtur i morgen på hotell i Ålebyen. Ellers fint lite å melde. T-32 til SFO.
God morgen fra Nordic Pearl som akkurat nå passerer Drøbak. Herlig helg i København er over, nå bærer det rett på jobb. Det er skikkelig grått og trist ute, skulle tro kapteinen hadde kjørt feil, og vi er på vei til Vestlandet i stedet for Oslo.. T-15 til EVA, BKK og TPE. Ha en fin en!
God morgen fra MBT, skikkelig møkkavær. I dag blir det utreise og jeg skal prøve noe nytt, Ryanair direkte OSL-STN. Møte på STN i morgen tidlig og da blir det vel enklest. En natt på Radisson BLU på STN og en på Ham Yard i sentrum før det blir hjemreise onsdag formiddag. Håper alle får en bra uke
God mandag fra Oslo! Logget på for en ny jobbuke, hjemmekontor i dag da det er der det er peis, og det er kjekt å ha på en sur dag som denne. T - 65 SFO
God mandag fra Bangkok, Igår kveld fikk jeg endelig sendt avgårde samboer m/barn og de er på god vei hjemover med AF195 snart passert Pakistan. Ikke optimalt med 4 timer på CDG, men tviler på gjensidige ville godkjent ca 20k ekstra for kun 2 timer connection. De har heldigvis lounge pga status. Selv fikk jeg et uønsket lang stop i Bangkok på godt og vell 13 timer. Ble derfor en tur til sentrum for å traske litt. Skal fly LH sin a380 i 2etg idag. Desverre helt bakerst på 96k, men jeg overlever vell.
God mandag fra 10000m over Nordsjøen, på vanlig OSL-CPH kjør. Norwegian ølger opp: Priority medlem inkl flex billett gir fortsatt (mer eller mindre) fast, ledig nabosete. Sitter på 2D, og han på 2F strør vannflaske, snus boks, bok og mobil over hele bredden av 2E Godt mulig han også har Prio, men siden det ikke er praktisk mulig å komme høyere i Norwegian så har nok jeg i like stor grad som han blokket midtsetet. En veldig bra og gratis lounge to go (Amex plat) fra Ritazza, inkl grov ciabatta, kaffe og vannflaske. Pluss en Starbucks cappuccino som Norwegian byr på. Har fått mye for lojalitet og penger til Amex i dag haha EDIT: tomt nabosete på retur også.
Morn fra vest! En vindfull natt har endelig roet seg, kaffe i kroppen og ting begynner å rette seg opp. Opphavet har dessverre havnet på sykehus med kraftig lungebetennelse, feberfantasier og generelt delirium, så det legger en demper på humøret. Men når sånn derre CRP er på 300 og på vei ned, så er vel det en bra ting? Ha en frisk dag!
Ja, merket godt forskjellen i luften i dag (OSL-CPH) sammenlignet med igår kveld (LHR-OSL). Det ristet så mye i går at de stoppet serveringen 2 ganger, og ikke rakk å dele ut en kaffekopp før ca 20m til landing pga setebelt-skilt påslått non-stop. CRP mellom 40 og 200 er tegn på sykdom, 300 er derfor høyt, dessverre. Over 400 indikerer mer alvorlige ting, og derfor er 300 selvsagt adskillig bedre. Alt er relativt. God bedring til avkommet!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Lite solskin, men heldigvis og lite nedbør. Det klør forferdelig i bookingfingeren, men det må ein vel leve med.
God morgen fra Trumpistan! Fikk sove til halv syv i dag Nå byen er i ferd med å våkne utenfor .. Dette hotellet er vel verdt å bo på.. en kan gå til «alt» og ligger 5 min å gå til Metroen til IAD .. «Silver line» … Hotel Lombardy ligger på Pennsylvania Avenue, jeg har betalt 3300kr for 2 netter .. T-6 timer til metroen T-9 timer til boarding T-24 til SFO/SAN Godt det er helg
God ettermiddag fra OSL og SAS sin Gullstuen. Om det var frykten som tok overhand eller fornuften som seiret vet jeg ikke men booket om til SAS i «siste liten» og tar heller omveien i Uner/Blacklane fra LHR til STN.
Gje vekk pris. For to år sidan betalte eg omtrent det dobble for eit hotell som såg ytterst lugubert ut.
Da er jeg i Ubern mellom LHR og STN, sikkert rush eller noe for det er mer kostbart enn hva SK var på OSL-LHR i Plus Pro. Riktignok Uber Exec, men det var barr 6 pund mer en svart så får gå
STN er jo mareritt, any time pga beliggenhet og avstand fra sentrum. Men skjønner godt trade off mot bra fly inn til LHR. Og bilen er vel fin - så da er det bare å lene seg tilbake i et godt sete og vente
Cockpit har slått av røyking forbudt skiltet, så nå er røyking tillatt. Han/hun mente nok å plinge til personalet for å melde at vi er safely airborne, men glemte å slå på igjen lyset. ...akkurat SÅ spennende er min Norwegian CPH-OSL akkurat nå (Har WiFi, kan syte )