Tja- vært der to ganger med bonuspoeng. TK OSL-IST-MLE Nå forsvinner jo TK muligheten 1/9 da- hvis du ikke har flaks å finner noe ila 16 dager. Lykke til
Var på Maldivene med TK høsten 2021, Biz begge veier. Ikke så alfor ofte det er ledig i Biz, men kan du akseptere eco er det endel ledig med TK og OS.
Leeenge siden riktignok (dvs. 2018), men vi reiste: OSL-FRA LH C FRA-SIN LH F SIN-MLE SQ C MLE-SIN SQ C SIN-BKK TG C BKK-CDG TG F CDG-OSL SK C Skal vel godt gjøres å lande noe lignende de siste to ukene i Star Alliance
Jeg er veldig fornøyd med SAS sin *A-søkemotor. Den får 8/10 av meg. Jeg fant f.eks. fire seter i biz til MLE mai neste år etter et par minutters søk.
Da er det bare å søke i den perioden dere har tenkt å reise. Det er jo slik at hvis man er sent ute, så er det ikke sikkert at det er ledige bonusbilletter igjen å booke.
Jeg avbestilte akkurat reise med TK 29. Oktober i Biz, følg med og se om den kommer ut igjen.. Hadde retur i eco 7. nov med Austrian, du finner kanskje noe bedre.