Snakk norsk med en middels 19 åring fra Oslo så vil du oppdage at de snakker omtrent sånn. Norsk oversatt fra utenlandsk. Gratulerer foresten med liftetime gold i 1 år. Godt å vite at det er på igjen neste år for å tjene opp ny lifetime. Eller vent. Sier setning nr 2 noe annet?
Ja, det er ikke håp. Alt var bedre før. Jeg har ett år igjen til LTG, så jeg tror det skal stå noe sånn som "You've got this. In a year you have LTG" Men jaggu om jeg vet.
Alt var bedre før! Da måtte man ha fylt 60 år før man fikk LTG …. Nå får jo gud og hvermann LTG … Du verden!
Hilser fra The Lounge i terminal 4 i CUN sponset av MasterCard Airport Experiences™®© LoungeKey. Lite og uten utsikt, men fant plass til oss og noe snacks så klager ikke. I dag går turen til MEX med AeroMexico. Skjønner det er vanskelig med papir i toalettene her når folk kaster chili oppi.
God ettermiddag fra United Polaris LAX! Det var sykt varmt i tunnelen hit, og dessverre alle dusjer opptatt. Godt man skal sitte for seg selv på flyet til CPH Trøster meg med litt sjampis. Skal si det virker som det var verdt turen, da
Rosa eller hvit Lanson? Kan ikke @Eddie47 reservere en dusj til en svett medforumist som skal tilbake til Tbit gjennom samme varme tunnel?