Lyst til å prøve ut toppstatus på hotell?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av milehigh, 01. mai 2015.

1. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293
    Hotel: Hyatt Regency Waikiki Beach Resort and Spa
    Booket rom: Waikiki City View
    Fikk romtype: Ocean View High Floor

Booket 7 netter på Hyatt Regency Waikiki Beach Resort and Spa. Fikk en upgrade til supert rom i 25. etg, med utsikt en normann verdig! Supert at de hadde nybegynnerkurs i ukulele hver morgen kl 09 :)

Som andre har nevnt tidligere, så er det vanskelig å få oppgradering til suiter. Og i tillegg når man booker såpass mange dager. Club lounge var også inkludert, benyttet det stort sett til frokost, da lunsjer og middager ble inntatt andre steder. Sen utsjekk til kl 16:00 fikk vi også.

Som vanlig veldig god oppfølgning av milehigh både før, under og etter oppholdet! Anbefales!

IMG_4347.jpg

IMG_4341.jpg

Spielhaug, Liza, Flymunda and 13 others like this.
  2. espenlampe

espenlampe Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    333
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: Hyatt Regency Chicago
    Lengde på opphold: 2netter
    Booket rom: 2x Standardroom 2queens
    Fikk romtype: 2x Juniorsuite 2queens
    Perks: Lounge tilgang, 25USD kupong for spend i bar/restaurant pr natt

Enkel innsjekk, ingen spørsmål.
    Ingen gode løsninger for 3 voksne, da queenbeds er litt små for to, samt at de ikke "lenger?" har mulighet for Rollaway bed.
    Endte opp med Jr.suite der en sov på sofaen på hvert rom.

Lillegutt, Liza, Maggie and 5 others like this.
  3. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,304
    Bonuspoeng:
    93
    Skriver på vegne av en kompis som ikke er på forumet, men som milehigh hjalp med hotell:

Hotel: Hyatt Regency on the Hudson – Jersey City
    Opphold: 4 netter
    Booket rom: 1 King Bed
    Tildelt rom: 1 King Bed City View – High Floor
    Perks: Gratis frokost for 2, sen utsjekk til kl. 16

Jeg hadde et veldig flott opphold på Hyatt Regency on the Hudson. Hotellet ligger perfekt til i Jersey City med en fantastisk utsikt over Manhattan – virkelig noe for seg selv.

Oppholdet var booket til en god pris og inkluderte flere fine fordeler, blant annet gratis frokost for to personer og sen utsjekk som ble gitt uten noen diskusjon – veldig smidig og imøtekommende. Personalet var svært hyggelige og profesjonelle hele veien.

Rommet vi fikk var i en høy etasje med city view – lyst, rent og komfortabelt. Frokosten var overraskende god, og verdt å nevne som et pluss.

Hotellet har også meget enkel tilgang til Manhattan via PATH-toget – holdeplassen rett utenfor tar deg til World Trade Center på omtrent 15 minutter.

Alt i alt et svært positivt opphold, og MileHigh fulgte opp tett og profesjonelt gjennom hele prosessen.

Lillegutt, EndreD, Liza and 8 others like this.
  4. TJT

TJT Medlem

Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Hei! Jeg skal til New York 27e til 31e juli! Er det mulig å delta på dette "konseptet?" :) Og eventuelt noen hotell(kjeder) som anbefales ihht oppgradering?

milehigh liker dette
  5. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Se PM.

6. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Nå trenger jeg et rom:) 1 natt best mulig suite/deal i Oslo 10. juni. Ønsker badekar!

Send gjerne PM, eller post ideer her.

Ser Radisson Plaza har badekar, og det er eneste norske relevante kjede jeg har toppstatus hos, men de er ganske dyre den dagen, og jeg er usikker på upgrade som VIP?

Cumulus liker dette
  7. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis badekar er eneste kriterium, finnes dette også på enkelte billighoteller. Hadde i desember det beste hotellbadekaret jeg noengang har hatt på rom 802 på Comfort Børsparken. Ulempen er at dette rommet ikke har noen utsikt. Har tidligere hatt rom 801 på samme hotell; egen balkong og fantastisk utsikt til Operaen, men intet badekar.

milehigh liker dette
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,531
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk suite med badekar på Plaza denne uken. VIP og billigste rom.

9. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,232
    Bonuspoeng:
    93
    Thon Opera - business room - har badekar.

milehigh liker dette
  10. TravelAddict

TravelAddict Medlem

Likes mottatt:
    308
    Bonuspoeng:
    53
    Signerer denne. Veldig greie rom også og fin størrelse på både bad og badekar.

tstone and milehigh like this.
  11. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,851
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig høye priser 10. juni.
    Jeg har sjekket Strawberry.
    De mest sentrale hotellene starter på rundt 3500 kr (unntatt Comfort som starter på rundt 2500 kr)
    Mest valuta for pengene får du kanskje på Amerikalinjen, men ingen badekar så vidt jeg kan se.
    Superior dobbeltrom ca 5000 kr cash eller 50K poeng.
    En slik booking kan jeg hjelpe deg med for 2500 kr.
    Det er ingen andre romtyper ledig, så du kan ikke regne med oppgradering.

12. dflyer

dflyer Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Hotel: Intercontinental Berlin
    Lengde på opphold: 3 netter
    Booket rom: 1 king classic
    Fikk romtype: 1 junior suite
    Perks: Sein utsjekk (16.00), club lounge tilgang, tilgang basseng og sauna.

Første forsøk med å booke hotell via milehigh. Veldig fornøyd med oppfølging og et nydelig hotellopphold som overgikk våre forventninger. Enkel, men god og rolig/komfortabel frokost i lounge ble satt stor pris på. Tilsvarende det store rommet og kveldstilbudet i lounge. Hadde ingen spesielle utfordringer med innsjekk, utsjekk e.l. Fristet til å prøve igjen ved neste anledning.

13. Skippy

Skippy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    13
    Hei @milehigh får ikke sendt deg PM.

Skal til Washington DC 2.-7. oktober. Sett meg ut noen hotell, men lurer på om du har mulighet til å hjelpe med ev. booking :)

Edit: Fant ut hvordan man sender PM. Sender deg:)

Last edited: 13. juni 2025
    milehigh liker dette
  14. Kidnet

Kidnet Medlem

Likes mottatt:
    223
    Bonuspoeng:
    33
    Lovlig sen tilbakemelding fra meg etter et opphold i april (påsken) som milehighs Guest of Honor. Flott innsjekk i loungen i 22 etasje etter vi ble geleidet opp fra resepsjonen da det ble klart vi var Guest of Honors. Tidlig innsjekk i ca 10 tida etter et enkelt valg om rom umiddelbart 21.etg, eller vente til 15:00 for rom i 22. etg. Kul utsikt fra rommet mot Taipeis mest kjente landemerke.

Meget god hjelp i loungen når samboeren ble dårlig og vi på kort varsel måtte booke en natt til. Hotellet var helt fullt, men vi fikk likevel beholde rommet til neste dag (ikke billig, men det ble IFs problem).

Tipp topp dialog med milehigh underveis, som sørget for det fremkom helt tydelig i bookingen at vi var hans GoHs.

Hotel: Grand Hyatt Taipei
    Lengde på opphold: 3 netter
    Booket rom: 1 King Bed Deluxe
    Fikk romtype: 1 King Bed 101 view
    Perks: Lounge tilgang, gratis frokost. Noe møteromsgreier vi ikke benyttet oss av.

Insomnia4u, DJasko, NoLimit and 6 others like this.
  15. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er i Bali/Hanoi/Bangkok fremover (mest Thailand) så skrik ut om noen er i nærheten for en øl, hotellinnsjekk eller god samtale!

Har også en Hyatt category 4 free night jeg kan booke for noen med benefits om du har noe å bytte med (gjerne fly/hotellrelatert). Må bo innen 19 august.

16. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,253
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency Bangkok
    Opphold: 2 netter
    Booket rom: twin bed, rimeligste rom
    Tildelt rom: Først high floor twin bed with lounge access, deretter Deluxe room
    Perks: Frokost for 2, lounge, sen utsjekk til kl 16, tidlig innsjekk

@milehigh var på tilbudssiden her siden han var i Bangkok og kunne sjekke inn personlig. Men vi kom litt tidligere enn han gjorde ferdig sin Michelinlunsj så jeg fikset innsjekk selv. Var ingen andre spørsmål enn om når Milehigh skulle komme.

Fikk rom i toppetasjen, men ikke et fysisk større rom. Dette vel endret på dag to da det var noen problemer med rommet og vi ble flyttet til et deluxerom på hjørnet i 21.etasje.

Veldig god frokost, god cocktails med mat i loungen på ettermiddagen. Upåklagelig service og et fint opphold. Har lenge hatt lyst å prøve dette hotellet, men mangler den ekstra godfølelsen for at jeg tror jeg kommer til å vende tilbake hit. Liker fremdeles f.eks Carlton og shangri-la bedre.

Legger ut litt bilder av frokosten, evening cocktails i loungen og deluxerommet

IMG_7558.jpeg IMG_7559.jpeg IMG_7560.jpeg IMG_7561.jpeg IMG_7562.jpeg IMG_7563.jpeg IMG_7564.jpeg IMG_7565.jpeg IMG_7566.jpeg IMG_7567.jpeg

Liza, Insomnia4u, Lillegutt and 14 others like this.
  17. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det mulighet for en meget god deal! Ikke lenge til det blir giveaway:)

Edit; da var denne benyttet

Last edited: 05. aug 2025
    biaop and DJasko like this.
  18. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    Bodde med Milehigh på Malta nylig. Hyatt Regency. Ble dyttet opp fra laveste kategori til suite. Fornøyd som alltid.

Liza, jgroneng, Lillegutt and 4 others like this.
  19. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,232
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde med Milehigh i London i helga. Hilton London Bankside. Bestilte laveste kategori rom, oppgradert til Twin Deluxe, som passert utmerket for meg og ett barn. Det var, i følge front desk, ingen tilgjengelige suiter - men for oss var rommet utmerket. Veldig gode senger, stor dusj, høyt standard på alt.

Hotellet har svømmebasseng og trimrom i kjelleren. Veldig god frokost med omelett/egg-kokk, pannekakekokk, full english breakfast og mye godt ellers. Ingen av oss ble sultne før langt ut på dagen!

Med Milehighs status fulgte også tilgang til Executive Lounge, som har drikke/frukt hele dagen, og alkoholservering/varmmat mellom 18 og 20 hver kveld. Helt greit utvalg av vin/drinker.

Selv om Milehigh p.t befinner seg mange tidssoner unna London var oppfølgingen upåklagelig, pålitelig info om booking, om innsjekk og utsjekk. Kan sterkt anbefales!

Hotellet ligger i komfortabel gangavstand fra Southwark t-bane, og kan absolutt anbefales for en helg i London.

Kommer til å booke med Milehigh igjen!

EndreD, Lillegutt, jgroneng and 5 others like this.
  20. UngSpire

UngSpire Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Hotel: Intercontinental Singapore
    Lengde på opphold: 2 netter
    Booket rom: 1 King Classic Heritage Wing
    Fikk romtype: 1 Junior Suite med Club Access
    Perks: Sen utsjekk, tilgang til Lounge/Club

Første booking med milehigh. Oppfølging i forkant, underveis og etterpå er meget bra. Reisefølget stod for innsjekk. Den gikk uten problemer og som forespeilet etter å ha lest andres opplevelser på diverse hotell i IC-kjeden.

Lounge Access var 10/10. À la carte frokost, afternoon tea og evening cocktails. Enkelte servitører etterspurte romnummer når vi satt ved bordet i loungen. Usikker på hvorfor noen gjorde det og andre ikke, men det resulterte utelukkende i ekstra god service.

Kommer absolutt til å sjekke ut mulighetene for å booke gjennom milehigh ved neste anledning.

DJasko, EndreD, milehigh and 7 others like this.

Del denne siden