Jeg skal reise ned til Vilnius Litauen for en helgetur i Oktober.
Jeg reiser fra Tromsø kl08:05, og mellomlander i Helsinki kl.10:50. Det blir 8 timer og 45 minutter å vente før flyet videre til Vilnius kl.19:35.
Jeg hadde tenkt å jobbe på min PC mens jeg er på Helsinki flyplass.
Helsinki flyplass har en sånn Spacehub Workspace hvor man kan jobbe, men disse koster 575kr for en hel dag (det blir dyrere å kjøpe kun 8 timer).
https://www.finavia.fi/en/airports/helsinki-airport/airport/services-facilities/spacehub-workspace-0
Jeg har 1 besøk igjen på min LoungeKey, men jeg kan kun dra dit når det er mindre enn 3 timer fram til avgang. Det betyr at mellom kl.10:50 og kl.16:35 så har jeg ikke mulighet til Lounge.
Jeg kan kjøpe Finnair Lounge for 445kr, men også der kan jeg ikke få adgang før det er mindre enn 3 timer til avgang.
Finnes det noe mulighet å kjøpe tilgang til Lounge for lengre opphold, hvor jeg kan sitte å jobbe?
Eller kanskje finne meg en Kafe hvor jeg kan sitte å jobbe. Eneste ulempen jeg får ikke gratis mat og drikke fram til kl.16:35. En ting jeg liker med Lounge at jeg slipper å betale den skyhøye prisen for mat på flyplass.
Vis alt...