Lounge BKK med SAS

Tråd i 'Bonushjelp' startet av anders8, 23. febr 2026.

1. anders8

anders8 Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Hei,
    Jeg skal hjem fra Bangkok med familien om en ukes tid. To voksne, tre barn. Vi flyr SAS Premium, jeg er EBD og kona er EBG. Er det noen fornuftig måte vi får tilgang til lounge? (Har PriorityPass, men aldri brukt det da jeg nesten alltid flyr C eller Skyteam)

For såvidt jeg forstår så får ikke Premium kunder tilgang på lounge, og jeg og kona får bare med oss en unge hver på Air France lounge. Kan vi betale for sistemann? Evt annen løsning?

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville spurt pent hos Air France ..

anders8 liker dette
  3. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,815
    Bonuspoeng:
    183
    Ifølge loungeoversikten gir SAS også tilgang til Miracle Lounge, her burde det være mulig å få med sistemann med Priority Pass.
    Screenshot_20260223-172809.png
    For tilgang til Air France kan kanskje en løsning være å gi bort gullkort til et av barna? Med rett timing kan man som EBD fint holde to familiemedlemmer med gull.

anders8, Insomnia4u and Wiolenze like this.
  4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,737
    Bonuspoeng:
    113
    SAS Pleier å fly fra den nye terminalen, som en må ta tog til. De har kun Miracle der. Den er ok, men blir folksomt nærmere avgang, så lurt å være der tidlig. En får kun tilgang til én lounge siden boarding pass stemples. Ville gått for løsningen som skisseres av @trygveat

Last edited: 24. febr 2026
    anders8 liker dette
  5. anders8

anders8 Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for tips, blir nok Miracle lounge på oss da.

6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,584
    Bonuspoeng:
    183
    Var innom Miracle forrige uke og det var en helt OK lounge. Div varmmat i buffeten og kunne bestille noen retter fra kjøkkenet. Det beste var nok at de hadde både popcorn-maskin og fryseskap med flere smaker med is.

7. kjellv

kjellv Medlem

Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fløy hjem med SAS for snart et år siden og var innom både Air France og Miracle uten problemer. EBG. Regner med jeg brukte boarding pass i appen, som er heller vanskelig å stemple.

8. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,737
    Bonuspoeng:
    113
    Workaround er digitalt boardingpass ja. Men mitt poeng er at med barn osv så er det pes å først gå i AF for så å ta toget senere til Miracle hvor de fleste plassene er opptatt. og som OP skriver har ikke alle loungetilgang. Så rådet til @trygveat står seg det.

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    Så lenge SAS har avtale med Singapore Airline om loungeadgang vil jeg gå dit ..
    Nivået er noen hakk over Miracle ..

magnusant liker dette
  10. kjellv

kjellv Medlem

Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke meningen å krangle på poenget ditt. Tenkte bare det kunne være greit å legge inn min egen erfaring her i tilfelle noen ønsker å besøke flere lounger :)

Insomnia4u liker dette

Del denne siden