Og Jeg er like fornøyd med Platinum status Steike for en bra tur. Stor takk til alle bidragsytere, spesiell takk tilbonusfebet og @Flemming Poulsen som ganske sikkert har hatt et stort PES den siste tiden.
Fikk også vite i dag at amenity kits i F ikke deles ut på dagflighter som OSL-DXB. Skal ta en runde med dem i F loungen om noen timer. Samt at de kun loader return catering for hele midt østen og India, samt et par tre obskure locations i Afrika. Overload på mat i F ble antydet til 140%. Iflg en av omviserne hadde ikke crewet anledning til å gi bort åpnede vinflasker til F pax ved arrival- i motsetning til praksis ved mange andre F konkurrenter.
Det var heller ikke amenity kits i biz på vei oppover, noe som er rimelig svakt i forhold til alle konkurrentene jeg har flydd med fra Europa til Dubai. Flighten er jo i realiteten NYC til London i lengde - tid
Nå har jeg sjelden fest i First, på jobbturer sover jeg helst og jeg kommuniserer heller ikke så mye med crewet som jeg gjorde før, men jeg har aldri blitt tilbudt åpnede flasker vin, kun uåpnede ett fåtall ganger når jeg har snakket mye med crewet/funnet tonen. Ble tilbudt en full Johnny Blue av ei Lufthansasnelle, noe jeg pent takket nei til..
God natt fra Park Hyatt! Det har vært en fantasisk tur - så langt. Heldigvis skal ikke jeg og min + hjem før fredag morgen, og da heldigvis i biz. Strålende omvisninger i dag med mye nyttig og interessant info å få med seg. Har fått en utrolig respekt for den logistikkjobben som gjøres for å få alle servicedeler i flyet til å henge sammen hver dag, enten man flyr i Economy eller First. Og sist men ikke minst, et strålende avsluttningsparty i kveld som satte prikken over ien. Tusen takk til @tommy777 og @Flemming Poulsen for en strålende jobb med turen. Nok en gang ga en Bonusfebertur mersmak! Vi ses igjen!
Da er det god natt herfra og! Ett veldig bra arrangement, og ikke minst en meget hyggelig og fuktig kveld i dag! Desto mer hyggelig å treffe navn og ansikt bak nickene og nye bekjentskaper! Selv blir jeg til søndag, og er glad for det, og ønsker lykke til til dere som fremdeles sitter i baren og blir hentet om ca 3 timer for hjemreise
På DXB.. Kastet resolutt ut av loungen til Emirates med beskjed om at "Staff ticket" ikke gir adgang. Samme med @TOS_EBG :-( Nå sitter vi fortvilet på en stol i terminalen og aner ikke vår arme råd. Har tilogmed kjørt agentruletten uten hell. Heads up til dere andre! @milehigh og @Thomas forsvant inn i First loungen og jeg ser ikke for meg at de kommer til å forlate før flyet skal taxe!
Ikke bra. Mail sendt til emirates, får håpe de får fikset for de som ikke reiser hjem i dag Lovlig tidlig å ankomme flyplassen btw..
Haiket med @milehigh sin First Class ride.... Det var jo meningen å kose seg litt med god frokost++ i loungen....