Ja den appen er fin. Er som Grab i Asia, får også bestilt dagligvare ting++ i den også.
Ellers last ned appen som heter Great Deals. Den ser helt jalla ut men der er det faktisk en god del rabatterte billetter til diverse ting.
View attachment 168922
Du skriver ikke hvor du skal bo men om du bor utpå palmen så anbefaler jeg deg hvertfall å dra opp i «The View».
Ellers er jo Burj Khalifa ett must å hvertfall se på. Hver kveld så er det fontene show utenfor Burj Khalifa/Dubai Mall som er fint å se på
Vil tippe ungene dine er eldre enn hu jeg har på 1,5 år, så da vil jeg anbefale deg hvertfall å dra ut til Atlantis å bruke en dag i vannparken der.
Global Village sto på lista men noe vi ikke prioriterte i år.
Ellers ville jeg tatt en tur ut til Abu Dhabi å sett på verdens største moskee blant annet, det gjorde jeg sist jeg var der men vi hadde så kort tid nå så prioriterte ikke det.
Vil også anbefale å booke deg en tur ut i ørkenen, litt avhengig av hvor gamle kidsa er
Vi var også på akvariumet inne i Dubai Mall som var ganske bra syntes vi. Ikke for stort, så man bruker ikke flere timer der inne.
Vis alt...