Ingen som vil starte dagstråd i dag? Her sitter en iallefall på kontoret og ser ut på fineværet og snart er det langhelg pga arbeidernes dag. Fikk ellers en grei slump med poeng inn på kontoen i går etter handletur til både SPAR og Meny. Ellers fikk jeg booket DELTA First class billett fra SEA til LAX i slutten av mai da vi tydeligvis må til LAX for å komme oss hjem. Ha en fin en
Ut å fly litt igjen i dag. God oppadgående trend for flyaktivitet, om en ikke av det lange slaget. Å fly over Norge er uansett ikke å forakte i øyeblikket.
God formiddag fra WAW. Min utsikt akkurat nå. Bakhodet til @kjeeli ombord på en Embraer 175. Ha en fin en!
God kveld fra Arex Seoul. Jeg stirrer i mobilen akkurat som de 150 andre ombord i toget. Bolaget fikk oss behagelig frem, sov jammen meg 7 timer. «Nesten» bortkastet med biz da, men nei. Alltid fint med SK biz. Ha en fin en!
God onsdag fra solfylte Flagstaff i Arizona. Klokken er litt over syv og kaffe brygges mens dagens rute stakes ut. Ser ut til å bli drøye 600 kilometer før vi ender i Monument Valley. Glimrende utsikt til fjellene og endeløse containertog med to containere stable i høyden. Så der var seteristeren han nevnte avslørt?
God inneklemt uke! Jeg har vært litt mutt, innsluttet og fraværende her på forumet en periode etter at jeg brant inne med CT fra 2024 i mars fordi jeg ikke har klart å finne NOE fornuftig å bruke den til i Skyteam Om ikke annet fløy denne fuglen noen ganger over huset mitt i dag. Det var litt stas. God helg!
BA har tatt en SAS og serverer røkt laks. Mer elegant presentert og riktig godt. Jeg kunne velge mellom 3 retter som vanlig, men idag fristet laks. Delte business kabinen på 32 utsolgte seter med en stor kontingent amerikanske pensjonister som var akkurat så snakkesalige men samtidig så trege som kan forvente av nettopp dem. Pleier ikke være mer enn 16 seter i biz på disse flightene, så BA hadde gasset på og kjørte 3 (mot normalt 2) cabin crew med ansvar for biz. Det fungerte bare sånn passe bra på en narrow-body, for de tråkket litt oppå hverandre. Maten, men først etter jeg hadde tatt en smak og rotet til litt