God morgen fra OSL og touchdown med SK1313 fra AES. En brå start på dagen. Flyet hadde boarding kl. 06:15, jeg våknet på hotellet 05:48... Vet ikke om jeg rakk å pakke alt og mistenker snittmålingen i den tunnellen til AES kanskje resulterer i et lite forelegg... Men jeg rakk boarding og flyet! SAS hadde byttet maskin fra 195 til 320 og jeg fikk hel rad på nødutgang for meg selv. En liten trøst. Hjem til syke barn så fruen kan få gjort litt jobb selv. Nå må ungene bli friske, for 3 dager til DXB! Håper dere får en roligere onsdag enn min start på den var.
God morgen, står å venter på banen inn til kontoret. Heldigvis mildere i dag enn i går her i riksstaden. I går var det surt, særlig over Munch. Småtur i morgen med svenske stopp til København, blir to steg vs ett mot kalenderen. Ønsker som over, god lille!
Morn fra gjemmekontoret. En del konsentrasjon uten forstyrrelser som kreves, så greit å sitte hjemme. Får i tillegg kjøpt billetter til Milano-derbyet som legges ut klokken 12. Skulle gjerne kjøpt billetter til Bologna-Brann også, men det lot seg dessverre ikke gjøre å dra ned. Men denne uken avsluttes i det minste på solkysten Jaja, I-landsproblemer
Morn fra kontoret. Hodet føles litt tungt i dag og skulle gjerne heller ha vært i sengen fremfor kontoret, men regner med det går seg til. Heldigvis ingen møte før 12. Ha en bedre dag
God morgen fra stueloungen. Utetemperaturen kryper oppover. BBC klassiske musikkradio, IF og the i koppen. Ikke noe morgenrush her. Ikke noe ettermiddagsrush heller. Men vi skal bestille et par bord i Helsinki for neste uke. Konsertene er allerede i boks. Ha en fin onsdag!
God formiddag fra loungen SAS bruker på CDG. Vi er på vei hjem fra tidenes blåtur til Kenya. Hjemturen startet med Jambojet (fantastisk navn) fra en av de minste flyplassene jeg har vært på i utlandet - Diani flyplass. Bagasjen for ankomst var utendørs og du måtte plukke den av bilen selv. Selve flyet var bare god stemning på den korte turen til Nairobi.
God formiddag fra Porsgrunn. Kaffe, IF og varmepumpa går. Vurderer å kjøre en tur til Langesund ( 2 mil) for å handle sjøkreps. Fiskeriutsalget hadde fått plenty sier de på face, og 269kr kiloen er jo en fin pris. Har en IF champis ( Montaubret) på kjøl også.. Greit med langfri altså Ha en boblende dag
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Bil på "service" idag. Måtte ordne litt, men alt på garanti (bortsett fra bremser bak). T-5 Washington DC
God formiddag! Hjemme fra Thailand i går, fantastisk å nå 100% sleep etter en stressfull flyreise hjem med oppkast fra dattera mellom OSL-TRD i går boarding gruppe 0 på boardingkortet for første gang
God ettermiddag fra bortekontoret. Har hatt opptil flere møter allerede, og noen av dem var faktisk ikke bortkastet tid. Deilig lunsj i dag, med asiatisk i kantinen. Som vanlig spiser jeg for mye når jeg er på kontoret, så i morgen blir det hjemmekontor og knekkebrød til lunsj. Regnet gjennom Amex-poengene mine i går, og der stemte alt på en prikk. Nærmer meg en CT også, må finne ut hva jeg kan bruke den til snart kanskje? Ha en fin en!
God ettermiddag fra BLL. Kaldt å jobbe ute i dag. Fant igjen denne, selv om det ikke var den jeg skulle se på. Ex LN-NOU hos Norwegian; På kontraktsloungen i BLL nå, fin lounge med mye plass og OK utvalg; Turen hjem til OSL går med SK(Braathens) ATR på bakerste benk til CPH og 4D med SK på siste leg.
God ettermiddag fra Oslobyen. Ikke så kaldt i dag, gikk bil bilen med åpen jakke. Kanskje jeg er tilpasset klimaet igjen?
Det viser seg at det skulle vært kaldt i gårsdagens dagstråd og bursdag feiring. Men i dag var det ikke kaldt heldigvis