Lillelørdag - helg?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Malmo, 13. febr 2019.

1. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    928
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra flybussen til OSL! Her faktureres det før langhelgen starter.

I dag bærer turen til ICN med BA C, men først går turen til LHR via SVG med SK GO for å plukke opp min reisekamerat. Det blir 3 hele dager i byen før retur søndag. Turen blir i hovedsak å sjekke ut DMZ, mat, og drikke.

Hvis noen har tips om mat/øl eller andre severdigheter å sjekke ut så hyl ut:)

God tur til alle andre reisende idag :)

Eddie47, Earl, watchaddicted and 4 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,418
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Så var det tilbake til striskjorta og havrelefsa. Det kan bli ein hard overgang. Omtrent like hard som isen i vassrøyra til huset... :confused:

Elles må eg få seie at å fly SAS i går var ein fryd. Kabinpersonalet var rett og slett framifrå med humoristiske sleivspark og dets like. Ferie er fint, men det er pinadø godt å vere heime på røysa òg :)

Ha ein fin-fin onsdag, folkens!

Eddie47, Earl, Flyvende_mare and 5 others like this.
  3. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Nordens Paris
    Her er det -6° mens jeg venter på bussen som skal ta med meg til universitetet for en forelesning i Sosiologisk teori. Spennende fag siden foreleser er engasjerende.

Eller får jeg besøk imorgen og noen forberedelser må tas før den tid. Men 13 dager til min neste flytur!

Eller ønsker jeg alle en fin onsdag uansett om du befinner deg i vinterland eller varmere strøk

Eddie47, Earl, Flyvende_mare and 2 others like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo
    upload_2019-2-13_8-2-0.png
    I dag var det nesten vårfølelse ute. Ikke noe fly før uti neste uke, men går seg til.

Eddie47, Earl, Flyvende_mare and 7 others like this.
  5. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,760
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke så ofte en får overraskelser som er langt over hva en kan forvente.
    I DAG kom en sånn!

En pitstop på Scandic Vadsø før møte (bodde ikke der). Spurte om å få kjøpe en kaffe, men det var bare å finne.
    SÅ kom den hyggelige frokostvertinnen ut til meg med to croissant.
    Kanskje en bagatell, men nesten så jeg får lyst til å ditche Thon og NCC og gå for Scandic bare pga dette... <3

Ha en strååålende onsdag, med eller uten croissant!

Eddie47, Earl, Flyvende_mare and 8 others like this.
  6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Ber......Trondheim
    Det høljer ned og er blitt 6 varmegrader minst.....enda godt man har tak over hodet.
    Ikveld blir det hjemmekveld med Masterchef Australia på PVR.

Ha ein framifrå onsdag :):)

Eddie47, Earl, watchaddicted and 2 others like this.
  7. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra Lørenskog. Fikk litt vårfølelse i lunsjen i dag, 12 grader i solveggen er ikke dagligdags i midten av februar. :)

Og disse to niesene mine blir jo bare mer og mer nysgjerrige her etterhvert som blåturen deres nærmer seg, lurer på hvordan maset blir den siste uka. :D

8. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,058
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra SK2873 BGO - CPH.
    Skal videre til MUC og så er det 4 dager med ski i alpene hvor det er meldt strålende sol. Det gledes!! :)

8EE11906-0D36-494D-A10A-FCD93EDE6317.jpeg
    257437E6-57AF-427F-9C31-BCC10243A43D.png

9. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra stappfull LH senator lounge på LHR. Nettopp gått av SQ308 og hadde en topp tur i premium economy. Flyet var forøvrig under halvfullt så jeg nedgraderte til economy i ca 4 timer på en tom firerrad og tok en blund. Poor mans lie-flat på SQ a380 er slettes ikke verst. Fikk også en omvisning på suites etter landing av en veldig hyggelig stewardess som skjønte at jeg var over middels interessert i fly.:rolleyes: Merk også medbrakte hotellslippers! Genialt IMG_20190213_175531.jpg

Kristian, Eddie47, Origo and 9 others like this.

Del denne siden