LH874 Frankfurt - Bergen

Tråd i 'Miles & More' startet av Skarven, 22. okt 2024.

1. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    955
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen her som bruker å ta dette flyet på regelmessig basis? Pleier det være på tiden? Eventuelt er det kanskje noen med premium abo. på flytjenester som kan se historien på denne ruten.

I dag er det forsinket med ca 1 time, men de 5 dagene før har det vært på tiden i følge Flight Radar :) Vi har nemlig en avtale som bør nås når vi lander den 4. november.

2. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,268
    Bonuspoeng:
    93
    Kan ikke svare for LH874 men generelt flyene til Bergen føler jeg alltid blir forsinket pga buss fra gate + at man alltid ender opp med å vente på forsinkede passasjerer. Spesielt siste fly er helt krise - lander ofte 1 time forsinket på Flesland - men dette er da siste fly så mulig de ikke bryr seg så mye.

Skarven liker dette
  3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,972
    Bonuspoeng:
    183
    Som de fleste andre flyselskap holder Lufthansa sjeldent oppgitt avgangstid, men har ganske god margin inkludert så du må se på ankomsttid, som i dag var 30 min bak skjema. På LH874 siste 90 dager har de vært 45-60min forsinket 3 ganger, 15-45min forsinket 19 ganger og <15min forsinket resterende 56 avganger. For øvrig kan du sjekke enkel statistikk gratis på flightera:
    https://www.flightera.net/en/delays/Lufthansa/LH874/EDDF/ENBR

4. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    955
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for genial lenke

Nordlands liker dette
  5. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    955
    Bonuspoeng:
    93
    Bare for å være 100% sikker spør jeg her. Har egentlig funnet positivt svar på spørsmålet på Lufthansa sine sider.

Har Lufthansa online check in? Reiser bare med håndbagasje og kommer direkte fra en annen reise som ikke er connection med FRA-BGO. Vil helst slippe å gå ut og stille meg i en kø :)

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Ja .. du sjekker inn i LH Appen .. da får du boardingkort i appen

Skarven liker dette
  7. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,972
    Bonuspoeng:
    183
    Som @Eddie47 skriver, Lufthansa app fungerer bra, jeg har alltid fått BP der. Og hvis det ikke fungerer trenger du uansett ikke gå ut på FRA, der er både self-service maskiner og transfer/service-skranker airside, og om du har matchet til Senator eller flyr Business kan du også få skrevet ut BP i lounge :)

Skarven liker dette

Del denne siden