Leva livet folkens, det er lørdag i dag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 20. des 2025.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,005
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter å planlegger best utnyttelse av 10 flight og få 15k nivåpoeng, samtidig med dobbelt nivåpoeng på Europa segmentet.

Ikke for min skyld da, men må hjelpe Jr til nytt gullår.

Vi har allerede kjøpt en MR til GDN på F&F som faller utenom disse tilbudene, 3600 kr pp i C for 5k nivåpoeng.

I går kjøpte jeg en ny reise i kampanje perioden, og fant ut at det var mer økonomisk med flex kontra business ift poeng inntjening pr kr.

Poengmessig t/r GDN kan man ta 3 turer i flex for 9k og få 18k Ebp, eller ta to turer i C til litt over 10K og 16k nivåpoeng i kampanje perioden.

Noe ble finansiert med en gevinst fra Norsk tipping

IMG_1813.png

Sånn foreldremessig burde man kanskje ikke kjøpe noe ekstra til en sønn som leverer en slik

IMG_2759.jpeg

bulkete bil etter besøk på ett kjøpesenter i disse juletider!

Men jeg er av typen: bil er en bruksgjenstand og den kan få en skramme eller to.

Men dette var litt i overkant, så 10k (som han må betale) i egenandel for reparasjon, er en billig lærepenge for han. Forbannet klønete gjort, men glad jeg har forsikring.

Hadde mitt første besøk på et treningssenter i går

IMG_1821.jpeg

Så nå har bruddet i skulderen grodd såpass at jeg kan begynne opptrening igjen.

Jaggu godt å kunne lufte mine oppturer og nedturer med dere folkens, deilig og få sluppet ut litt luft!

Ha en fortreffelig Lørdag :)

2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,287
    Bonuspoeng:
    183
    Lørdag, og endelig er buggen på appen min fikset, så nå kan jeg flashe med appen litt mer :cool:

Liftime.jpg

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,673
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Ferie til 5 januar:)- i dag blir det ribbejakt og polferd.

God Jul

DJasko, Calling, funkenstein and 10 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,296
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen ferga fra OLA, i dag blir det kjøretur hjem til MBT for de siste juleforberedelsene

Ser ut for at jeg slipper mer fly i år, men er en liten risiko i romjula

DJasko, Calling, funkenstein and 10 others like this.
  5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK4011 som snart er på vei til SVG.

Første dag av 2 uker med juleferie i dag og årets fjerde siste flyvning. 2 dager hos svigers i Sandnes før turen går til BOO via OSL for julefeiring med min egen familie.

Ha en finfin dag! Snart jul!

Wiolenze, Kristian, Calling and 9 others like this.
  6. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Årets siste cappuccino fra SAS. Lurer på om det var en reservebarrista som rykket ut på ringeknappen. Ikke helt i slaget hverken humørmessig eller kaffemessig. Veldig stille i innenrikskantinen (og fast track). Fem flygninger igjen i år til fire land hvorav et nytt.
    IMG_6749.jpeg

DJasko, Wiolenze, Kristian and 9 others like this.
  7. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,005
    Bonuspoeng:
    183
    Her må jeg rette på meg selv, er jo kun business i Europa som gir doble poeng

23.des.png

Så da må booking fingeren starte på nytt.

8. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdags formiddag fra nordvest. I dag blir det juleshow på Løvenvold teater før en middag ute blant venner. Det blir innkvartering hos Scandic i dag så får se om merker noe til True Friend statusen. Booket på 3x Spenn kampanje. Ser ellers at SAS har fått seg ny A350 idag som jo er stas.

DJasko, Kristian, Calling and 4 others like this.
  9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,665
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Her er det oppholdsvær for første gang på mange måneder, føles det som. Kaffe i koppen og IF på senga. Har skikkelig Fomo for alle kampanjene, skal-skal ikke. Kanskje en kjapp tur til Usa med billigpoeng? Hvor skal jeg leie bil i vinter? Skal evoucher brukes til FTL, eller? Kjøpe MR nå eller på neste salg? Følg med i neste adventsluke!

10. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    God brunchtid fra det sørlandske!
    Har vært er kort visitt til min gamle mor før jul.
    Sønn m/samboer og svigermor er på en solid rundreise på Filipinene (1 mnd'ish), og datteren tilbake på Island.
    Venter på SK212 til OSL med brunch i loungen, før ferden går videre til BGO og havstrilelandet
    Skal se om jeg kan få samlet meg til et reisebrev fra Egypt ( Med "TAROM" via Bucharesti).
    Ha en fortreffelig lørdag!

Kristian, Eddie47, Calling and 6 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,500
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra heimen.
    Har vært ute og sparket grus med naboene, og planlagt litt gravearbeider. Og pratet om vær og slikt, siden naboene er godt oppi åra. :)

Dagen skal ellers brukes til å pakke inn julegaver, og se på tv. Føles litt som om juleferien har startet, selv om jeg skal jobbe to dager til. (På gjemmekontor)

Ha en fin en!

Kristian, kjeeli, Calling and 3 others like this.
  12. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra marka øst I Oslo.
    Siden solen endelig kom på helgebesøk var valget enkelt: tur trumfer shopping.

God lørdag!
    20251220_121346.jpg

Del denne siden