Hei! Jeg har bestilt en enveis CT reise i januar 2026 fordi returreise ikke var lagt ut enda. I dag fant jeg en returreise og ringte CT telefonen for å legge til denne i bookingen. Agenten insisterte på at dagens bookingregler ikke tillater dette. Er det riktig eller er det bare å kjøre «agentrulett» ?
Jeg fikk lagt på returreise den 3 feb. Det funker, så du må bare ringe inn å håpe på at du treffer riktig agent.
Opplevde nøyaktig samme påstand for 10 min siden. Fikk ikke lov til å endre enveis til tur-retur. Det er bare ledig retur i økonomi, men det er vel irrelevant og hun sjekket ikke før hun sa det ikke gikk å legge til retur... Overaskelse nr to: Jeg hadde originalt CPH-AMS-DXB i Business.(feeder til AMS eller CPH var ikke tilgjengelig på bestilings tidspunkt). Ønsker utreise fra OSL. Fikk beskjed at jeg ikke kunne endre til OSL-AMS uavhengig om det var tilgjengelighet. Kunne bare legge til "feederflight" OSL-CPH. Det er jo helt løk for å si det mildt. Jeg trodde jeg var litt oppdatert på reglene. Får prøveagentrulett, men det blir nye 150kr og irritasjon på veien..
Får bare følge med å prøve igjen når/hvis muligheten inntreffer. Erfarer at det er lite tilgjengelighet på to seter i business i Skyteam. Finner derimot mange enkeltseter - dessverre...