God morgon. Her sit eg og set pris på min sorte drikk, no frå Etiopia og rista ein plass på Grünerløkka. Det er ferietid for mange, men eg må pent på jobb og sjå til at folket skal få mat å drikke. Og då må ein ufaglært, universitetsutdanna vinnerd trø til. Godt eg skal ta fagbrev til hausten. Øvingsoppgåvene er gått igjennom, og eg er usikker om eg har det som skal til, og her er eit døme på ei oppgave eg slit med: -Fiske suppe med fint kuvertbrød God laurdag
God morgen fra solkysten, her er det sol og godt humør. Den sorte drikken her i huset har Hermann fremskaffet og den passer meg svært godt. Her i huset fikk vi ny takterrasse i går, et TV selskap med hovedkontor i Bergen har brukt 5 dager på å transformere en stor firkantet flate til en trivelig uteplass for alle beboere. Resultatet ble utrolig flott, men vi har ikke lov å vise bilder av det før programmet blir sendt en gan ut på våren. Styret i sameiet hadde fremskaffet italienske bobler og inviterte til kveldskos på terrassen og plutselig ble vi kjent med nye naboer. Ha en solrik dag.
God morgen fra hovedstaden! Slayer i går var en opplevelse. Og når det var Raga og Mayhem i tillegg, da var resultatet en fin fredag i solen på Ekeberg. I dag går flight TMX100 til vårt nærmeste utland, for å feire ei som blir 50. God lørdag, folkens!
Har vært oppe i snart 5 timer allerede og fortsatt et par-tre timer til det jeg har lengtet etter i 355 dager nå, SQ F og Krug-rally Have a good one all!
God laurdag. Her sit eg dynka i kaffi etter at arvingen køyrde på meg med traktoren sin. Snart frukost etterfulgt av henting av ny oppvaskmaskin. God laurdag alle!
God lørdag fra Øst-Finnmark! Her er 'pandion for life'-loungen snart tom for godsaker, så pandionkatten skal snart få etterforsyninger, noe som medfører at loungeverten, altså undertegnede, vil få et og annet EB-poeng inn på konto. Problemet er verten også brukes som liggeunderlag: Ha en avslappet helg, folkens
God morgen fra litt utpå landet. Meldt 26 grader og full sol (eller var det full @Eriksan ?). Årets familie fest er i dag så vi får satse på at været holder. Ønsker alle en god lørdag!
God lunch fra hovedstaden! Er på god vei mot OSL for en helgetur med bolaget til London. Og med oppslag som dette, bør det drikkes med begge henda før muligheten forsvinner... https://www.vg.no/nyheter/innenriks...lyreiser?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 30 av hvor mange millioner? 20-30? Good grief... Er det rart vi drikker? Ha en flott lørdag, fri for moralisering!
God dag fra Biri øverbygden, hvor helgen tilbringes i landlige omgivelser. Dagen i dag går med til å gjøre minst mulig!
God ettermiddag fra Trondheim Det regner....rettere sagt det høljer ned. Kan bli en våt affære på festival idag...but hey....festivalvær som dette stanser ikke rockefoten Turboneger strax Ha en tørr lørdag
Litt forsinket god morgen en plass på Vikerfjell. I ren Lars Monsen ånd går jeg ikke ut av teltet før kaffe er drukket. Kjøpt pa XXL med amex
God morgen fra Miami. 28 varme kombinert med lyn og torden = en klam opplevelse. Innendørs aktivitet på programmet så jeg berger nok. Meget fin flight over i går, kjapp middag 7 timer på øyet og vekking 25 min før landing. Må si at privatlivet i andre etasje var meget bra. Blir nok mer og mer OW fremover. Ha en flott dag