Good morning, Norway! Sit i 16 etasje på Hilton Adelaide, og ser på havet Dit dreg me i morgon! Elles står kveldsmarked på planen og litt before dinner drinks. God jul!
... og det er bare et halvt år til vi går mot mørkere tider. Men først jul og nyttår og forhåpentligvis en grønn og fin vinter før solen igjen varmer ... Selv @Kristian får sett solen før den går ned igjen .. Ha en rolig og avslappende lørdag før jul ... som nissen sier "dere må ikke stresse" Polet åpner ikke før torsdag! Øl selges ikke før torsdag i butikkene! KIWI kan fort gå tom ......når kommer nye forsyninger? Ha en velsignet dag.
God morgon frå Aust-Finnmark! Ute er det holkeføre, sur vestavind og mørkt for n-te dagen på rad... Inne er det tørt, varmt, lyst og høgtidsstemt musikk på eteren. Pandionkatten er heime(?) hos (dei eigentlege?) eigarane og passar på at livet der går føre deg i ordna former. Så fort det sklir ut der borte, må eg stå parat til å ta over ivaretakinga av pandiondyrets ve og vel. Ha ein mindre ansvarsfull dag!
... og det er bare et halvt år til vi går mot mørkere tider. Men først jul og nyttår og forhåpentligvis en grønn og fin vinter før solen igjen varmer ... Selv @Kristian får sett solen før den går ned igjen .. Ha en rolig og avslappende lørdag før jul ... som nissen sier "dere må ikke stresse" Polet åpner ikke før torsdag! Øl selges ikke før torsdag i butikkene! KIWI kan fort gå tom ......når kommer nye forsyninger? Ha en velsignet dag.
Var det så at Lillebjørn Nilsen song 'Se aldri lyst på livet'? Eg trudde det var 'Se alltid lyst på livet' Forhåpentlegvis får eg sett sola før ho kjem tilbake hit nordpå. Rett nok blir eg då nøydd til å juksa litt med geografien, men kva er ein ikkje villig til å gjera for å få svidd av ein CT?
God morgon frå Sunnfjord. Nødhandel av innpakkingspapir er allereie undagjort. No gjenstår gåveleveringar og reingjering før høgtida set inn.
God morgen fra Bodø. Vekking på for å gå en tidlig tur i fjellet. Hadde jo helt glemt at det er bekmørkt så i dag blir det kjøp av hodelykt. Kredd til ground handling BOO etter landing i går. Vi hadde sjekket inn 10 kolli inkl bikkj, og våre bags/koffert var de 10 første som kom. Hunden aller først. PRI-tag funket bedre enn på lenge. I typisk bodøstil var det jo stor misnøye med det, folk «surmulet» å ville ikke flytte seg når vi kom gående med vognene fulle. Ha en flott dag folkens, ikke blås bort
God morgen fra sentrale deler av Østlandet. Nå er det igjen en tur til Gardermoen på menyen, viktig å hjelpe på statistikken til Oslo lufthavn.. Dagens flytur byr på rad 1 i plus, hele rad 1... Og rad 3 er minus... Kun en person utenom min familie i plus denne turen. Booket hårreisende billig med poeng og flypremium. Den nye amex ble tatt i bruk i går, hele 55kr på vei mot CT. Nå går det unna! Ha en fin dag på reisefot eller ei
Uff. Julebord i går også. Heldigvis siste. Dagen tilbringes på sofa og middag med familien Snart jul. Har fortsatt bare en booking neste år, men Dublin er på planleggingsstadiet i hodet mitt God lørdag
God morgen fra Bergen. Ventet en pakke fra Adidas som skulle ha ankommet i går og til julaften. Så bare; Gikk fra å avtale til ankommet terminal for andre gang. Hva i h***** som skjedde her, det må gudene vite. Jeg har ikke fått en eneste SMS what so ever. Er sååå irritert nå. PostNord. Ny leveringsdato er 28.desember. Tusen hjertelig takk skal dere ha!! Ellers ha en fin dag alle.
God morgen fra OSL. Jentene og jeg inntar frokosten i loungen før turen går nordover til ALF. Flyturen i Go ville kostet ca 3.500 pr pers, så må si det er grei verdi å betale tilsammen 12.500 poeng for oss tre for plus billetter. Resten kommer i morgen, og da skal det blir godt med noen dager fri etter en svært hektisk jobbinnspurt. God jul, alle.
God morgen fra det sørlandske! Her har det (som forventet) blitt et anstrøk av hvit jul. Akkurat nok til sporsnø, slik at vi kan se om stylterottene (rådyra) har vært og forsynt seg av rosebusker og bergenia. Siden resten av verden nå flyter over av julesanger, tenker jeg det passer å sette stemningen med Anne Grethe Preus
Klar for lørdagen .. det kom en bil fra IKEA Fritidsproblemer jeg??? Heldigvis har jeg et stort hus å feire jul i .. Er det rart vi drikker?
Juleverksted er juleverksted, om det produseres dorullnisser eller møbler! Her i Oslo er T-banen fredfull og folk virker underlig avslappet. Lover godt for folkehelsen. Ha en feiende flott laugardag, og ta gjerne en skål for å feire solsnu!
Yo fra en tilnærmet tom innenrikslounge. Blir sittende her i 3 kvarter til om noen er i nærheten. Trolig siste turen med 737-600 over fjellet og så er det jaggu jul!
Treet er pyntet, gavene er klare, ribba er saltet og pepret, den lille Honda'en har blåst snøen vekk fra innkjørsel. Med andre ord: Vi er klare for det meste, eller barn/svigerbarn/barnebarn/hund som vi kaller dem! God lørdag, og god jul ønskes trofaste IF-skribenter og -lesere.
Anbefaler denne kanalen til å ha på i bakgrunnen til julevasken https://www.facebook.com/video.php?v=2175134955871506
«Vi får være litt snille i jula så vi venter på passasjerer som kommer forsinket fra Tyskland. Vet ikke hvorfor de vil til Bergen, men tydeligvis synes de det er ålright» kapteinen i godt humør.