Hoppsann! Lørdagen er her, og den starter med hyggelig melding fra Amex. Venter "tålmodig" på at det skal slippes billetter på rett dato for en hjemreise neste sommer (som jeg har tenkt til å bruke den opptjente CTen på). Jevnt og trutt er det sluppet billetter i dagene før, men da det nærmet seg mine ønskede datoer, da var det slutt. Selvfølgelig. Jaja. Vi kommer oss vel hjem på et vis. Kanskje? I dag skal jeg trene litt, og i den anledning har jeg skrudd på badstuen på rommet. Er i Finland, så da er det selvfølgelig badstue på rommet! Så skal vi på sightseeing, og så skal vi spise (forhåpentligvis) god mat. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. I dag blir det endelig premier league på pubben kl 13.30. Får se om Liverpool kan slå Nottingham Forrest?- tar ingenting for gitt i PL lengre. Se bare på Man U som hadde Hull i forsvaret forrige lørdag Ha en målrik dag
God morgen fra Stavanger. Ingen planlagte flygninger før i November Så helgen går med til å lage vegger rundt Jacuzzien i hagen. Først en tur på OBS Bygg og la Amex’n få kjørt seg litt
God ettermiddag fra opphavet og en litt trist og våt høstdag her i Storbyen. Opphavet får litt høst beplantning og vi skal på familie lunch. Som krever sitt av logistikk og kjøring. Godt det er kredittkortbetaling for bomring og strøm.
God lørdag fra EWR. Greit nok at jeg er veldig fornøyd med SK og 30k poeng i C for EWR-CPH-OSL men 90poeng/miles for enveis er billig, selv med drøye avgifter.
Snille gutter får det de ønsker seg. Så etter litt mer søking og venting var billetter hjem fra neste års sommerferie bestilt. De går fra feil by, men det satser jeg på at lar seg ordne. Eller så får vi ta en ekstra flight. Det er jo gøy?