God lørdag folkens Sprøtt hvordan man plutselig våkner opp på en fremmed plass, i denne settingen er det Essen sentrum i Tyskland. Folk skraller og roper på utsiden, de gjør sitt beste for å holde meg våken. Jeg går ut i stuen for å sjekke om fortøyningen av gardinen hos Jr fungerer. Han puster tungt og tenker ikke over fatters sin problematikk: er jeg i riktig tidssone for å starte en dagstråd på IF akkurat nå! Mikroovnen blinker forstyrrende mot meg i «stuen» på vei for å løsne trykket på prostata’en, uten å vekke Jr. Hadde jeg hatt den blinkingen på mitt rom, ville jeg blitt gal! Løsningen ville blitt noen tape striper over displayet, men virket ikke som det plaget Jr nevneverdi. Valgte å fylle glasset med litt bobler og returnerte til mitt rom for å skrive en dagstråd. Ha en fin fin lørdag med eller uten maskeringstape folkens
Hei fra Florida! Vinterferien føles mer som sommerferie med strålende sol og skikkelig varme. Nå har vi kommet oss til Fort Lauderdale og nyter både bassengliv og late dager på stranden. En nysgjerrig iguan tok også turen innom for å si hei Ha en fantastisk lørdag alle bonusnisser
God formiddag fra BKK. Kommet med gjennom sikkerhetskontrollen og er på vei ut til Sat-1. SK974 er 50 minutter forsinket, så god tid i dag. 1 time layover på CPH blir spennende. Ha en finfin lørdag!
God taubane lørdag! I dag står taubane, shopping og aquarium på planen. Avsluttet fredagen med et måltid ved stranden og fyrverkeri. Mye å ta seg til med og det er lett å fylle opp 4 familiedager her. Snart sort belte i Sentosa
God dag fra PEK. Her fløy de kongelige blå nederlandske oss bortover i rute, og nå nytes å fremdeles ha *A Gold etter statusmatch for videre forbindelse med Air China. Flott med egen premium check in med sittegrupper og greier og en liten gjemt privat security etterpå. Litt mindre stilig enn SAS sin fast track i CPH, men fungerte like bra. Kun oss to som skulle igjennom akkurat da vi var der, fint passet opp av 4 sikkerhetspersonell.
God morgen fra BEG ombord på SK6805 (KLM) på vei til avising før nesen settes oppover og i retning AMS. Noen timer å vente i AMS før turen går til OSL via CPH for å maksimere poengopptjeningen. Ha en fortsatt god helg i inn- og utland!
God morgen fra 2 etasje hos SAS på CPH som en gammel sirkushest traver jeg mot kaffebaren som hadde kø i dag. Jaja ikke noe app innsjekk og maskinen på gulvet krevde bagasje lappen fra i går, så da ble det sky priority også gjennom fast track før frokost her oppe. ha en fin dag.
God morgen fra Palmen i DXB! Her har vi alle våknet med lettere sin og gårdagens eskapader er glemt. (Burde kanskje skrevet innlegget til reisebrevet i dag, hadde sikkert hatt en litt livligere tone haha). Vi har allerede rukket å spise frokost, samt benke oss foran bassenget. Betydelig mindre gjester på hotellet i dag enn de foregående dagene. Enten skyldes det et skift (helg) eller så er det en eller annen ferie i UK/FRA denne uken og de fleste har reist hjem. Hører flere tyskere rundt meg nå. Har også hørt 2-3 andre norske familier, og det er alltid hyggelig Ønsker dere en strålende start på helgen. Her varer vinterferien i 3 dager til.
God formiddag fra Grenland. Akkurat bestilt 10 t/r billetter til Gdansk fra TRF.. med "favoritten" Ryanair. Billig da- snaue tusenlappen pp. Sosialtur m jobben litt utpå vårparten. Venter til hotels setter opp trumfprosenten før jeg bestiller hotell. Blir 30 stempler på meg- og trumf. Alle er happy med at jeg bestiller, og vippser med glede for å få alt fikset uten å engasjere seg selv. Win Win Ha en tilrettelagt dag.
God morgen fra Clarion CPH. Veldig glade for at vi fikk flyttet dagens flight fra kl 06:55 til 12:55. Og nå drikker vi kaffe i sengen. Har egentlig ingen andre planer i Brussel enn å spise middag. Også må vi kanskje få sett Manneken Pis? Ha en fin lørdag!
God morgen fra Cathay F på T3. SAS landet på T2 satellitten i går. Liten vind erfaring med SAS til LHR, men har alltid landet på hoveddelen tidligere? En liten gåtur er fint. Fulgte etter en gruppe 0 i passautomatene og køen lengst til venstre hadde tre automater for en kø. Skulle være streik på Piccadilly-line, men fikk banen et stopp til Hatton Cross når jeg kom ned på plattformen og måtte vente 2 min på vei tilbake i dag. Garden Inn der er fint. Nå er flyet litt forsinket, men T3 er ikke et sted det er krise å måtte vente litt ekstra. Eneste bekymring er om jeg skal ta turen til Cathay for en ordentlig flat white eller henge her med automatkaffe, men gode lenestoler med utsikt.
God lørdagsmorgen fra nordvest. Stille og rolig i dag med kaffekoppen i hånda. Nærmer seg vel en 5 mil snart som jeg kommer til å se på. i natt har det løsnet ser jeg fra AmEx da det kom en stor overføring fra de. T-18 til MIA hvor jeg fortsatt må finne et hotell for en natt. Tror jeg går for Brickell denne gangen, men venter til trumf satsen øker før en booker.
Etter en turbulent natt er det på tide med dagens gym. Kjekt at Dr Hans, Joachim, Peter Heermann og Onkel Doktor kan bivåne meg mens jeg strekker strikkene lenger enn langt
kan melde fra om at jeg ikke så noen Insideflyer tag i vinduene på Clarion i morges ta en øl på en av kneipene rett ved Pis’en?
God morgen fra vest! Herlig, 1 uke med vinterferie venter! Og attpåtil knallvær også! Dette begynner bra. Ingen flyplaner dessverre, så det blir en tur til fjells, og så ser vi hvordan det utvikler seg. Ha en befriende uke!
Anb Anbefaler alltid en i hver fot jeg for balansens skyld …… https://maps.app.goo.gl/6FviNdtSuyzFK3zMA?g_st=ic poechenenekeleder hadde veldig bra øl utvalg og mye atmosfære for oss turister
God morgen eller natt? Klokken er 0624 i ORD, våknet for tre timer siden... Alarmen går om to timer... halvdel har shoppet til hotellet. De visste straks hvem jeg var ved innsjekk. Usikker på om jeg får med alt. God helg ønskes fra pakkesel
Digg lunch! Veldig lite vanlig at SAS er ute på B-terminalen på T2. Jeg opplevde samme i går (kanskje samme fly?) etter Sk809 over fra OSL. Normale SAS gates (bortimot alltid) er ytterst ute i høyre "flipp" av A-terminalen. Typ 38-43.