Fredagskvelden gikk med på å rydde litt på loftet, der fant jeg et personlig klenodium. For 41 år siden sklei jeg ut i gaten fra sandkassen i Linneslia i Lier, og der kom det en litt eldre gutt på sykkel fra venstre. Han klarte ikke å bremse, så han syklet rett over min ankel. Ankelen ble brukket, jeg ble liggende der å skrike i smerte. Vi bodde på dette tidspunktet i en leilighet i 1.etg, opp en skråning ca 15m fra åstedet. Fatters kom ut døren etter å ha hørt mine hyl, han trodde da at jeg bare latet som jeg hadde vondt. Så han sa at jeg måtte komme opp skråningen for å få trøst. Jeg forsøkte å stable meg på beina, for å komme opp. Men beinet sviktet, og jeg endte med å krabbe opp skråningen i smerte. Ved inngangsdøren ble jeg plukket av fatters og han bar meg inn, å satte meg på kjøkkenbordet. Der knakk jeg bare sammen, klarte jo ikke å stå på to bein, så da skjønte han alvoret og vi dro på sykehuset! Der ble beinet gipset Nå 41 år senere er det litt forskjell mellom det 5 år gamle beinet og nå Hvis dere ser nøye på bildet, så er det påfyll av gips rundt ankelen. Det er pga at det grodde feil, og de måtte knekke det opp igjen. Rimelig smertefullt var det, men beinet fungerer bra den dag i dag. Ønsker dere alle en smertefri lørdag
God morgen fra Tokyo. Få se Mt.Fuji i ulike lys sammensetninger var fantastisk Ha en strålende lørdag alle IF-ere
Morn fra Hua Hin, uten gips heldigvis. I går ble det massasje igjen, det er de veldig flinke på her. Føler meg litt mørbanka, men det går seg til. Planen for i dag er å fortsette avslappingen, noe jeg overraskende flink på denne gangen, normalt sett blir jeg urolig av å være i ro. Dagens mål er å sjekke om et taxiselskap vi kjøre oss til hotellet i Bangkok på mandag, med en pitstop ved tempelet i grotten, som ligger ca en time nord for her. Om jeg ikke rekker det i dag, spør jeg i morgen Ha en flott lørdag!
God morgen fra Larvik! Idag skal jeg en tur til Drammen og fest med gutta. Som nevnt i går gruer jeg meg til imorgen.. Ift overnatting sto valget mellom «sovesal» hjemme hos en med _veldig_ mange andre, eller Union Hotell. Ble det siste, på poeng selvsagt Ser ut til at været blir bra. Ha en flott lørdag!
God morgon frå heimeloungen i ein dal i Sunnfjord. Berre kaffiservering til no. På tide med frukost. Ungane har både rota og rydda. Snart står sola opp og vi skal ut ein tur og gjere nytte for oss. Det klør framleis i bookingfingern
God morgen! Solen skinner, og vi er så glad. Straks frokost, og så avreise mot hytten for litt rydding før høsten setter inn. Håper ingen brekker benet, og at alle får en finfin lørdag!
God formiddag fra Grenland. Dag 1 av 17 dagers langfri. Avreise TRF-CPH-IAD i morra på denne tiden. Kompis og jeg skal fly A350-900 biz på guttetur. Det er meldt 35 grader i DC, så vi pakker lett. Med tanke på vi kun skal være 26 timer i byen før retur, så får det holde med kabinkoffert. Ha en lett lørdag
Hilser fra Brussel. Her har vi oppdaget det som må være verdens aller tyngste grunnstoff! Oganesson, eat your heart out... Etter slik utmattende grunnforskning har man nå tatt en pitstop med både 1 og 2 øl. Klar for mer. Ha en vitenskapelig tilfredsstillende lørdag!
Lørdagen har til nå vært brukt på å løpe fra stryken til Sognsvann sammen med ca 400 andre som er like tette i pappen som meg Men nå er det straks klart for årets første herrelag og det blir moro. I morgen blir ikke like gøy, men det tar vi da T-12 til Mallorca God lørdag