13 morgengrader og lett nordavind, men vi koser oss likevel med kaffe og morgenradio. Vi har også hengt opp dagens flagg! Siden Haaland og co ikke skal spille bronsefinale får vi satse på seier i Romsdal .. Livet er egentlig lett
God morgen! Her har det blitt 15 grader kjøligere enn i går, og det regner. Ikke så dumt egentlig. Holdt meg våken til midnatt, og sov helt til 0830. Satser på at jetlag'en er kurert allerede. Dagen skal brukes til klesvask, og når det slutter å regne så drar vi på hytta. Ha en fin en!
Morn fra en ferjekø på Helgeland. Turen går til Rootsfestivalen, blir vel mest for de voksne. Kidsa er skeptisk, skjønner det. Får fore de med litt sushi (mågamad) så blir de vel fornøyd. Ellers Bergensvær, 13 grader og lettskyet. Helt lett og fint!
God morgen fra Bonaire! Litt grått her på morgenkvisten så planer for dagen er under revisjon over en kopp kaffe, mulig stranden utgår til fordel for andre aktiviteter. Hagens innbyggere er uansett i full gang med sin morgenaktivitet. Ha en flott lørdag!
West Palm er nice. Kunne ikke brydd meg mindre om navnet på flyplassen Den skifter IATA code fra 18 august fra PBI til DJT
God ettermiddag fra Silverkris loungen på LHR. En herlig fredelig oase idag på varme og travle Heathrow og senere blir det å sitte bak i bussen på vei til OSL. La inn et bud til bis på noen skarve poeng, men ble avvist omtrent med engang budgivningen sluttet. Nydelig utsikt til 777-200 til United som jeg tror skal til Houston
Landet 10 min før rutetid og tenkte dermed jeg skulle slå hjel en liten stund i gamle gullstua før rusle på hotellet. Ikke videre flight før i morgen. Men i kjent norsk stil er domestic transfer og sikkerhetskontrollen oppe på non-schengen stengt pga ferieavvikling så det ble det selvsagt ikke noe av. I mangel av annet å gjøre ruslet jeg til og med opp i den vanlige sikkerhetskontrollen bare for å ha forsøkt å spørre om mulig å slippe gjennom likevel, men har vel aldri følt meg sånn idiot av å spørre om noe slikt
God ettermiddag fra regnværet og 11 grader på landet. Bade tempen var det i går og kommer nok i morgen Men nå skal det bli «reverse sear» på en Culotte som ga trumfpoeng. Første gangen jeg har et sånt stykke helt på grill uten tempmåler. Så tipper det blir medium +++ som passer middagsbordet best her oppe. Sammen med litt ventepølser
Da var man kommet til Formentera, også kalt Middelhavets best bevarte hemmelighet. Utrolig sted med helt spesiell vibe. Man tar fergen fra Ibiza. Anbefales!