Reveljen gikk klokken 06:00, det er jo ubegripelig tidlig! (Kl 23 hjemme) Taxien går kl 08 Flyet går kl 11:30 .. Thai Lion Air SL133 Du verden Godt det er helg, men først kaffe
God kveld/morgen fra Delirum Taphouse i Brussel! Måtte ha noen poeng for ny periode, så da ble det ei litta helgetur til hit for å sanke poeng. Var godt med en tur bort når det har vært intens på jobb de siste par dager
Her er det såvidt blitt lørdag, og reisen går med trikk. Ingen sikkerhetskontroll, og ingen kø ved boarding. Innsjekk gikk greit i app. Setene kan ikke legges ned, men jeg er (enn så lenge) eneste passasjer. Det var dårlig med lounge ved avgang, og ingen servering ombord. Men hva kan man egentlig vente på en 30 minutters flight? (Hadde kanskje fått nok å drikke før avreise uansett..) Ha en fin en!
God morgen fra Phayao, Thailand Er tredje gang vi er her, en undervurdert perle med flott beliggenhet ved innsjøen, temperaturen på behagelige 20°C og solen har brutt igjennom morgen tåken. Livet er herlig Ha en fantastisk lørdag
God morgen fra Bangkok. Her har vi sovet svært godt i det jeg tror er den bredeste senga vi har hatt noensinne. Vi hadde litt søvn å ta igjen etter en slitsom flytur hit med Saudi, men vi klarte ikke å legge oss før nærmere halv to og med alarmen på klokka ni føles det ikke ut som vi har tatt igjen så altfor mye søvn. Nå skal vi ut og nyte de siste timene i Thailand før vi reiser videre med Kenya Airways til Kina.
God morgon frå Comfort BGO. Vakna med ei fransk tekstmelding frå KLM på telefonen. Flyet er «retardé» med to timar. Då får eg heller ta unda litt jobb i Bergen Lounge. Fyrst opp og stå og bort på flyplassen. Det skal bli godt med tur igjen.
God morgen fra Ceylon. En liten ekspedisjon i går på jakt etter kaffe resulterte i et litt merkelig funn av stedet kaffi hvor overleveringen av cappuccinoen skjedde på engelsk med et avsluttende overraskende godt uttalt værsågod, uten noe tegn til at de på jobb snakket et ord ytterligere norsk. Jeg tror jeg må tilbake for å skjønne litt mer av det konseptet. Har jeg funnet Sri Lankas ukjente svar på fuglen?
God morgen fra OSL og SAS gold lounge. Her er det en spontan (booket for 12 timer siden) tur til Brüssel for å rekvalifisere til senator. Flyr med Brussel airlines, og var usikker på om vi da har lounge, men det hadde vi. LH har tydligvis kjøpt tilgang for hele LH-gruppen.
God morgen fra FRA. Nærmere bestemt Park Inn. Utrolig mange morgenfugler på forumet i dag. Forhåpentligvis ingen med fugleinfluensa. Gårsdagens nedtur/hittur var i en fullstappet maskin. Senatorer var plassert på de fire første radene bak gardinen. En snau halvtime før landing ble vi alle tilbudt en drink "from the front". Alle ville! Riktignok ble det servert i plastglass, men likevel en fin oppmerksomheter. Med håp om en like god retur ønskes alle en fin dag!
God morgen fra Sandefjord og Oslo convention center. I dag deltar min datter i NM i noe som heter Juniorhandling så jeg er med som sjåfør og praktisk fikser. Ser jeg ellers ikke har mottatt noe Spenn eller poeng fra overnattingen på onsdag hos Strawberry….
God morgen fra Al Khobar! Klokken er straks 9.30 og 16.1 km (10 miles) løpetur er avsluttet. Helt perfekt temp her om dagen. Nå blir det uber tilbake til hotellet. Under 4 uker igjen her nede nå. Ha en finfin lørdag.
God morgen fra Oslo vest. Hørte rykter om en trikk kapring i området. Godt det fikk en lykkelig slutt I dag blir det en tur på Jule Munch og litt shopping på Amex kortet. 100K kampanjen med 45K bikkes i dag, spent på om poengene kommer rett etter,som noen har fått her. Ha en fin lørdag alle bonusnisser
Har de 25cl smakeglass av den lave typen? Isåfall har jeg funnet god unnskyldning for en tur til Brussel, i går oppdaget jeg dette kuttet på ett av våre, og bare noen uker siden jeg knuste et annet - så nå har vi bare to igjen… Ellers god flyfri uke fra Oslo. Intensiv innspurt på jobben de siste ukene med timelister som ville passet inn hos de unge advokatfullmektigene, men nå er alt rolig og jeg cruiser jeg inn i den siste arbeidsuken før jeg formelt bytter jobb. I påvente av neste flytur er det fyr i peisen, kaffe i presskanna og litt SAS-vibber hjemme i stua. Ha en sykt bra en!
Godt spørsmål! Var ikke glassa jeg tittet på i går, mere stemninga, men kan sjekke når jeg skal innom der i løpet av dagen/kvelden
God lørdag fra Alta! Her er det meldt ruskevær, så det blir inneaktiviteter på meg og barna mens kona er på jobb. Enda sliten etter hjemreise fra Dublin på onsdag, med mellomlanding på ARN og OSL. Tegn på at man begynner å dra på årene?? Ellers lå det et hyggelig brev i postkassa i går
God morgon frå lenestolen på Flores! Her har eg sett dagslyset koma smygande no den siste timen og utsikten frå hotellrommet er like fin som i går trass i at sola ikkje er heilt framme enno. Det gjer ingenting. Dagen bringer med seg litt uteliv, men først frukost — etter å ha myst ut vindauga litt til: Ha ein fin laurdag, godtfolk!
God morgen fra MBT. Ingen reise i dag men det lå noe i innboksen i dag tidlig som tyder på at det blir en kort helg, får se hva jeg klarer å booke ila dagen. Vær som fortjent;
Hilser fra villmarken øst i Oslo. Dagen tilbringes utendørs i nydelig høstvær. Greit å benytte sjansen når meteorologen lover innevær i morgen. Snart går turen hjemover, for å gjøre klar kveldens hjortestek. Ha en fortreffelig lørdag!
Det ble en knall tur fra Brovoll til Snellingen. Korte dager; Nå blir det å koke mat, chille og få sett litt ball på samme tid. Fått booket meg flight for i morgen også, det blir via DOH og videre til ALA utpå mandagen.