På solkysten har vi i dag høy himmel og det er 5 grader ute .. Det blir nesten ikke regn i dag Godt det er helg
God morgen! På Østlandet ligger en helt tett, tykk tåke over Oslo. Grusom sikt. Håper at OSL ikke også er i tåkeheimen, skal ut og fly etterpå. Med en Norwegian-bird som akkurat nå er landet i Milano (fra OSL) før den skal returnere til OSL og så ta meg til LGW.
God morgen fra Østlandet (utenfor Oslo). Her er det ganske så fint, tåken ligger nede i dalen (over flyplassen) og koser seg. Planlegger tur ut i skogen med hunden, og så skal nevøen komme på overnattingsbesøk. Det blir stas! Helgen skal også brukes til å planlegge litt turer, også må jeg etterhvert starte å pakke til tur neste uke. Ha en fin en!
God formiddag fra hyttetur. I seng 02.45. Oppe 09.30. Egg og bacon unnagjort, straks amerikansk frokostdrikke. Bloody mary m oliven og sølvløk Skål
God formiddag fra nordvest. Akkurat ferdig med litt agentrullett uten hell. KLM har sluppet billetter på direkteflyet fra AMS til AES i august som passer perfekt på hjemturen vår fra Canada. Jeg ser billettene både på Awardfares og sas.no, men agentene finner de ikke. Men, uansett om de hadde funnet billettene ville de ikke hjelpe meg på grunn av jeg har brukt CT så må prøve på nytt mandag etter kl 09.00.. Jaja, ut på tur i skog og mark snart og i kveld blir det et bedre måltid med rødvin og biff da jeg slo til på tilbud hos Meny i går. Ha en fin en
De billettene er helt sikkert bare tilgjengelig for nybookinger og ikke som tilslutningsbilletter dessverre …. Du må vente til SAS legger ut billetter på strekningen ..
God ettermiddag fra Oslo, som det vel offisielt akkurat har blitt. Har brukt en time på telefonen med SAS og funnet noen billetter til varmere strøk neste vinter, og det gikk som smurt - må bare satse på noen feederflights senere når det er 330 dager igjen, da det ikke fantes noe særlig nå. Med den tilsynelatende gode tilgjengeligheten av bonusbilletter i går og i dag er vel denne t-skjorten fra SAS ekstra aktuell. Ha en solid en!
Har allerede tilsutning med KLM via OSL og SAS til AES, men hadde et håp om å få slippe melkerute her.
God ettermiddag fra Yanbu i Saudi Arabia. Rolig dag her med litt måfå-sightseeing rundt om i byen. Ganske mye bedre vær her enn på den andre siden av landet. 26 grader og skyfri himmel. 3 timer til turen går tilbake til DMM med Flyadeal.
God ettermiddag fra hovedstaden. Telia og TV2 ble ikke enige, så istedet for 5-mil fra sofakroken, ble det 2-mil i Østmarka. Helt ålreit utfall for meg og Klæbo klarte seg jo også helt fint, uten at jeg kikket på. Nå blir det fersk hvetebakst og nykvernet kaffe. Fordi man fortjener det. Nyt helgen!
God dag / kveld fra SK953 i luften over Canada! På godt og vondt går turen videre i ca. 4 timer ned til Miami.. Blir godt med sol og varme da Ha en fin en!
God kveld fra Soho. 15 grader og vårstemning. Poden fornøyd med Palaceseier og god stemning. Nå fish ‘n chips på Dog and Duck. Straks Michael Jacksonmusikal. London på speed altså
Have fun! Veldig nice temp for ute-øl i London idag. NAS endte med å sette meg ned på den British soil 20min for tidlig, så jeg har ingen klager...
Jeg er ikke fra Bergen, men Trøndelag, så det faller meg ikke så lett å skryte. Men jeg syns det er på sin plass å si at VM på ski kom hjem. Et makaløst arrangement, mange titusener på stadion og ute langs løypene hver eneste dag har skapt en fest og vist verden vinterveien. Hva enten det har vært sol, sludd, snø eller vind. Det må bli slutt på å arrangere disse mesterskapene i ytre mongolia og gud vet hvor med et dusin folk på en treplanke ved siden av premieutdelingen. Og FIS? De bør snarest bytte ut en president som ikke kjenner sin besøkelsestid men stikker til et bestikkelsesmøte ved Middelhavet i privatjet. Nøff sedd. V B.M. Stolt Trønder