Lørdag og fint vær indre austlandet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 27. jan 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Det er kjekt å være på hyttetur med barnebarn, men hvorfor i alle verden skal de være så full av energi kl 05.30??

    Ha en flott dag alle ... med eller uten høylytt sang fra en treåring før fuglene har tenkt å våkne...
     
    Kristian, Henrik, Are and 9 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,529
    Likes mottatt:
    19,315
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er et bestefarprivilegium. Ennå skjult for de fleste her på forumet. Ha en fin dag.
     
    Are, ArthurDent and Eddie47 like this.
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er helt klar for bestefarprivilegier, men vi er en slow-breeding familie. Har nettopp startet en IC-flytur-by-proxy. Vinket farvel til datter som skal på tur til Colombia. Så blir det rolig helg før den grønne visperen tar meg tilbake til KRS i morgen. Ha en fortreffelig lørdag!
     
    Berlioz and Eddie47 like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,826
    Likes mottatt:
    79,707
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Solen har stått opp, i alle fall hvis man er over tåken..
    IMG_20180127_092635.jpg
     
    Upsaker, OttoL, Henrik and 4 others like this.
  5. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    4,861
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Romerike.
    Dagen starter med finale i Australia open, hvor håpet er at darlingen Wozniacki tar sin første grand slam titel. Og så blir det sikkert en tur ut i det fine vær etterpå.
    God dag til alle:)
     
    ArthurDent liker dette
  6. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

    Innlegg:
    1,979
    Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra InsideFlyers redaksjonsmøte i Roma. En god dag starter med en god frokost!
    5601A2A1-4D9E-4660-A4D2-3E3EC9F70BBD.jpeg
     
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oppdal.
    Strålende sol, 6 minus og nysnø, helt perfekte forhold for en dag i bakken.
    Ha en fin en :)
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Gi oss hvert fall en liten oppdatering om hva som skjer i Roma da! Uansett, takk for i går selv om ingen her inne var med. Dagen i dag skal tilbringes godt under dyna så godt jeg slipper @Eddie47 `s rutiner for en lørdag! Akkurat nå skjønner jeg hvorfor folk sier ALDRI mer! Ønsker alle en bedre lørdag enn meg! :D
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    På ski ferie eller bor du der? Har nemlig nær familie der så derfor jeg spør :)
     
  10. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Skiferie :)
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Du er da morgenfugl du @Eddie47 ?

    Barnebarna her har heldigvis mor og far som 1 linje support så vi voksne får vår tiltrengte timer med søvn :)
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Her har man kjørt minstemann på bursdag, far slapper av hjemme med sport imens. Rett ut på hytta etterpå for litt middag og deretter spekemat til kvelds. Akevitten er selvfølgelig med ;)
    Ha en fantastisk lørdag - enjoy Roma til de som er der :D
     
  13. seppma

    seppma Reiseglad

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra HAM, er usikker om jeg har valgt rett lounge. Som gold medlem valgte jeg Senatorloungen, er det sk. Goldlounge?
    Vet noen hvarfor begynner pluss på rad 17 i flight SK0650, finner ikke noen opplysninger om dette, ser at økonomi begynner fra rad 1 og opp?
     
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje det er en ATR.... ?
    Der er Business bak fordi inngangen er bak ..
     
  15. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    E3CCCCAC-BBB3-4D31-85FE-95575BEA159C.jpeg 1092A702-32D1-4EB7-B063-4D3907437ED8.jpeg 988834D0-EE56-4892-ADB9-2B88B83275F2.jpeg Her er det enna godt vær, mens det skal snø om litt sier yr.
    Hatt flere kongørn på besøk og en havørn.
     
    Travellingalf, Upsaker, OttoL and 3 others like this.
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Pause i solveggen i Vatikanet. Takk gud for ølbryggande munkar!
    LRM_EXPORT_20180127_160207.jpg
     
    Kristian, Upsaker, RoadKing and 2 others like this.
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Titten tei fra ORD.
    Sitte inne i flyet på vei ned til Houston og så videre til Brownsville, TX :) ✈️

    674BE2DB-5EED-40DB-BF4C-2A202CE9E011.jpeg
     
    Upsaker and OttoL like this.
  18. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    479
    Likes mottatt:
    1,719
    Bonuspoeng:
    93
    Været i Syden er helt forbanna elendig. Det regner sidelengs så vi ble inne og booket Canadatur i sommer med Icelandair.

    Grei fangst, været kan det være det samme med.
     

Del denne siden