Det så digg ut! Har du mer? Hvor holder du hus? Vi har kjørt båt og spist is! Også er dagens mål satt:
Det ble litt langt. Men nå er grillen tent, og marinaden har ligget lenge. Øl har jeg også fått! Sommer altså..
Gratulerer @holmen Apropos aktive medlemmer... Hvor ble det av tidligere aktive som fks. @Fnate @Cecilie @Larata @no-backpacker @Brunello @yukho (+ sikkert andre jeg har glemt)
Kommet seg ned til Vågå etter fullført jomfrutur Memurubu-Gjendesheim. Akkurat ferdig med det værste partiet av eggen på bilde her, syntes det var et ganske skremmende parti. Fikk litt høydeskrekk der, taktikk ble å stirre rett i fjellet! Men vel forbi det partiet var det bare å vandre til topps blant pukk og annen småstein til Veslefjell som er turens høyeste punkt 1743 moh. Jeg og Junior er jo på våres første seriøse fjelltopp tur, så vi vet ikke helt hvordan man skal gestikulere når man er på toppen. (så se bortifra denne hands up posituren) Rimelig sliten etter turen skal kvelden fortsettes med å løfte noen glass med bobler. -skål! God Lørdagskveld folkens!
Satt faktisk å tenkte på det tidligere i dag. Trist at folk faller fra, men er vel slik på alle internett-forumer. Noen av de du nevnte er aktive på flyprat.no i alle fall.
God kveld fra Johannesburg. Boarding complete på kvelds Ethiopian-flyvning mellom JNB og ADD. Nødutgang og blokkert midtsete, noen GT og et glass rødvin innabords og jeg er klar for en god natts søvn. Tanzania venter. Ha en riktig så bra lørdagskveld, folkens!