God ettermiddg fra Santiago. Her er det blå himmel og 29 grader. Dagens utflukt blir et sted med god utsikt over byen.
Mye moro på kort tid, ja! Jeg tenker selv at jeg går for gull hos BA etter mange sølv-år (som forsåvidt holder lenge i de fleste sammenhenger). SAS EBD er allerede i boks, så man må finne noe nytt....
Litt fjongere fyr foran meg på BA flyet Som på den korte ruten mellom London og Edinburgh ble hilst personlig velkommen og fikk klar beskjed om "if there's anything I can do for you, anything at all, do let me know" fra crew allerede før avgang Selv kun OW Sapphire/BA silver (tilsvarer *A gold) selv, så her er det noe å jobbe mot.
Må innrømme at det er vakkert der inne i fjorden, og jeg regner med at (prosjekt)arbeidsplassen er en av mine tidligere arbeidsplasser. Gjør en god jobb, både for bedriften i seg selv og ikke minst det flotte lokalsamfunnet.
God kveld fra østfold (Viken?). Var en tur litt lengre sør i østfold, selveste Fredrikstad i dag og spiste middag på brygga med min kjære. Leser om reisingen her inne og får reisefeber.