Ok, Norges B-lag hadde ikke mye å stille opp med i dag, men det viktigste ligger fortsatt foran oss. Hva gjør man etter et slikt tap i French Quarter i Charleston? Jo, man trøstespiser. Og for å si det sånn, nederlaget ble glemt ganske raskt. Dette må være noe av det beste jeg har spist i hele mitt liv. All hail BBQ-kongen Lewis BBQ,Charleston. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God morgen fra Songdo, Incheon. Kroppen er fremdeles på Norge tid, så det var ingen problem å være våken og sett Frankrike kampen i natt. En stor nedtur, 3 mål på rappen fra samme mann, fra samme sted, det er for dårlig. Uansett, vi rett videre, det er det viktigste. Lite planer idag, bare spise god mat og handle noen småting man trenger. Tantanmyeon (탄탄면)
God formiddag fra Grenland. Finfin form i dag, selv etter boblefest med Ingvild og fotballpub etterpå. Tok kvelden etter kampen, var så full i magen at jeg hørte det klukket da jeg gikk hjemover Heldigvis ikke så full i hodet, så da blir det straks å finne frem solkrem og bok og komme seg ut ved sjøen. Ha en skvalpefri dag
God morgen fra Salzburg. Smått begynne å bevege seg mot turena høydepunkt på Redbull-ring. Bare via Ørneredet og litt andre historiske steder langs veien.
God morgen fra den ekte Solkysten. Debriefer gårsdagens reiseavslutning etter SK4683 OSL-AGP (Med Starlink!). BYD Seal hentet ut, og etter ca 20 min på AP7 i 120km/t eksploderte hø. bakhjul. Fikk filleristet meg inn til veiskulderen, og gudskjelov observante medtrafikanter som satt på sine nødblinkere i prossessen. Alene, men ikke ensom ble det å kontakte Avis. Ting tok tid, men ble håndtert profesjonelt. Tauebil etter én time, taxi var ordnet av de pr tlf fra pickuppoint i nærmeste by, og rakk tilbake til flyplasskontoret 5 min før sengetid og fire timer etter opprinnelig pickup. . Ny bil av samme merke gjort klar, ingen ekstrautgifter presentert (foreløpig). Gikk glipp av fotballkampen (Gikk jeg egentlig glipp av noe?). Nå sitter jeg bokstavelig fredfullt i morgensolen i 24 grader og er ekte OUT OF OFFICE!
God morgen fra balkongen. Morgenaviser er lest og kaffe er drukket, første del av pizzadeigen til morgendagen er satt, og satser på turbopakking og avreise 10:00 til vårt favorittsvaberg langs Bundefjorden. Ha en solid en!
Morn fra det sørlandske! 7 strie og forhåpentligvis givende dager foran meg på speiderleir. Været er med oss, så forutsetningene er på plass. Satser på at kidsa får en givende og minnerik uke! Alltid beredt!
Morn fra Scandic Nidelven. Fant ut at jeg ikke hadde lyst å lage kaffe eller frokost selv, så tok en liten sykkeltur slik at profesjonelle frokostlagere kunne gjøre jobben for meg. Lite som slår ferskpresset appelsinjuice og dobbel espresso som følge til frokostmaten. Eneste minus; de hadde ikke egg Benedict i dag. Mulig det er en søndaggreie? Kanskje jeg sjekker igjen i morgen. Fire arbeidsdager igjen til ferie. Det gledes! Ha en fin helg
Det er en flott morgen på solkysten! Solen prøver å bryte seg gjennom et lett skydekke og det er 21 grader ute .. Om litt kommer hunden, hvis eier er i USA, og skal undersøke hele haciendaen. Familiekennel .. i tillegg kommer to barnebarn og en datter, dette blir kjekt ..
Hilser fra marka øst i hovedstaden. Kaffe og bolle er konsumert og nå er det under en mil til man er hjemme. Der blir det balkongliv ut dagen, med pilsing, grilling og GT. Tror forresten vi unner oss en is før vi kommer så langt. God lørdag!
God ettermiddag fra festival-camp. (Les: hjemme hos en kompis) Det er skyet i dag, men godt og varmt. Og om litt skal vi opp på Ekebergsletta igjen, og høre på mer musikk. Det blir nok gøy. Igjen. Slapp heldigvis å se på fotball i går. Vi koste oss med mat og vin (mest vin), og var enige om at det var en fin fredag. Fortsatt over en uke til ferien starter. Men nå er det forhåpentligvis ganske rolig på jobb, så det blir en myk start. Booket en retur vi manglet fra MIA, så nå er enda en reise klar. Ikke så vanskelig å være bonusjeger, så lenge man har tålmodighet! Ha en fin en!
Prøv å skaff deg ett par unger og en bedre halvdel som er lærer, noe som medfører at man trenger fire ledige billetter og man er helt låst til skoleferiene du...
God ettermiddag frå hovustaden! Det er varmt og lånebikkja og eg har nyss kome tilbake frå parade i Østmarka. Ein fin tur som starta tidleg før varmen tok oss! No blir det sløving og avslapping før meir sløving, trur eg Ha ein fin dag, gode medforumistar! Det skal badast!
Når ungene har reist hjemmefra og læreren er blitt pensjonist går det helt fint! Lærere kan ta ut AFP når de er 62 og da kan dere reise når det er ledige bonusbilletter … Gled deg
Hola fra Punta Prima. En uka har gått og bare drøye to uker igjen av hytteturen. Men, det er trivsel! Ha en knall lørdag folkens.
God kveld fra Liberty of the seas. Rolig glass pinot noir i vinbaren før mere mat. Livet er hardt: Gårsdagens match ble sett på storskjerm fra boblebad ombord.
God kveld fra en smålunken hovedstad. Festivalfeiringen er på vei fra musikk til festfokus Så nå blir det mindre svartkledde på Ekeberg og flere kjente i parken og på fest i kveld. Oslo er en strålende ferieby!