God morgen fra den frodige sydhavsøyen! Her er det virkelig frodig, det vokser trær og busker og blomster overalt og opp på de høyeste toppene. I dag skal vi forflytte oss fra Entre-Deux til Cilaos oppe i fjellet, men vi skal se oss om litt først.
God morgen, nord er heller ikke så verst. Sitter på the Dock i Tromsø og spiser gratis frokost. Fortsatt fint vintervær ute, men skal bli mildt ut over dagen. Ha en flott dag
God lørdag fra hovedstaden MInner om off topic tråden hvor Fjordkraft fortsatt deler ut en 1000-lapp. Ingen binding og trumf opptjening. Hent bonusen før kampanjen er borte, siste frist er nå i helgen. https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/unread Ha en strålende helg alle bonusnisser
God morgen fra Monaco Pga ustabilitet hos det Franske Jernbaneverket rakk vi ikke de første 15 min av kampen, men fikk nå med kampens 4 mål allikevel. Monaco scoret ett, og da ble det fyr og flammer Straks klart for en tur i treningsrommet før litt sightseeing nede ved sjøen. Forflytter oss videre til Nice for å utforske den byen litt også.
Morn fra godstolen. Sov godt i en ny seng, som var 'medskyldig' i at denne meldingen tikket inn fra DNB i morges. Er allerede nær neste 100k... kjøpe nesten alt av møbler nytt hjelper veldig på. Men nå må forbruket skrus litt ned igjen. T-6 til tur der Peru står på planen. Øke volumet KLM hus samlingen blir kjekt. Satser på at det ikke kommer en ny runde med 'ektremvær' på AMS og at turen går smidig for seg. Ha en herlig helg!
God lørdag fra Oslo Ikke skjedd stort sålangt i dag, men for vel stikke hue utenfør døra en tur snart. Greit å få litt gjennomtrekk i topplokket, nå som det er så kaldt ute. Så blir det flimreboksen og PL senere i dag. regner med det blir oppskiftsmessig seier til de rød hjemme på Anfield - og at City slår Man U. Mere enn det trenger jeg ikke for at det blir en god dag. Ha en bedre lørdag med eller uten ball..
Lunchhilser fra kontorstolen. Yep, det ble litt jobbing i helgen, for å rydde innboksen mest mulig, før det blir en del feriefravær om ikke mange dagene. Valgte hjemmekontor i dag, så da kan knatringen fra tastaturet akkompagneres av litt sport på TV innimellom. Nå blir det en sjokoladebit til kaffen, fortjener jo litt godsaker siden det er helg. God lørdag!
God ettermiddag! Har kommet meg hjem fra storbyen, og nå skal jeg gjøre ingenting resten av dagen. Blir sikkert litt fjernsyn, og litt snacks. Og hunden er klar for å slappe av sammen med meg. Kona skal ut av huset, så her blir det guttastemning! Haddw et hyggelig opphold på Thon Hotel Rosenkrantz, som dere kan lese mer om i en annen tråd. Ha en fin en!
God ettermiddag fra MBT, nå var det virkelig påtide med en dag kontrasting; Med litt flaks så blir jeg hjemme helt til mandagen før det blir en liten tur igjen.
God ettermiddag fra Luftwaffe loungen London t2. Kom meg såpass sent avgårde så jeg så ikke vitsen med å rusle bort til Krisflyer. Flyet hjem igjen ser veldig tomt ut som er nok derfor jeg liker litt å fly lørdager. En tørr Riesling smakte godt.
God ettermiddag fra MUC Airbräu. Fint å få seg et varmt måltid her mens man venter på at SAS innsjekk skal åpne. Dessert og kaffe satser jeg på å få i AF lounge. Innlevering av leiebil var som vanlig effektiv her, kvittering på mail få minutt etter bil ble satt igjen med nøkkel på dashbord. Edit: Glemte å nevne, da vi hadde en time til overs før leiebil måtte leveres ble det tid for et besøk på Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim: Edit2: Vet ikke når det startet, men oppdaget at man nå kan bruke self-service bag drop i MUC Mitte / Airport Centre. Veldig greit å bare spasere forbi køen som stod å ventet på at SAS innsjekk skranker skulle åpne.
Kveldens servering var vegetarisk og det var veldig godt(med unntak av den yoghurten da). Landet 30 min før tiden. Ifølge purser hadde de skrudd på afterburneren for at kapteinen ville hjem å ta helg. Valgte å gå gjennom sikkerhetskontrollen og en tur til en nærmest tom utlandslounge hvor de serverer taco i kveld. Kun et fly til Køben klokka 21 i kveld