Lørdag 7. Juli og solen skinner innimellom skyene.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 07. juli 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen alle fra solkysten ....
    Tror dagen startet sånn rundt 04.30 i huset i dag, men de lot morfar sove lenger i dag siden han har bursdag.

    Tror dette blir en fantastisk dag ..23 dager til neste flytur.

    Ha en flygende flott lørdag!
     
    Origo, paron, Wiolenze and 2 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Her stiller man seg i rekken av gratulanter og stemmer i med tre ganger tre hurra! :)

    God morgen fra Øst-Finnmark!

    Ved min side i morges gav nabokatten fra seg uskyldsrene snork, men det første jeg måtte gjøre etter å ha stått opp, var å fjerne et muselik fra stuegolvet. Morderen viste ingen tegn til anger og vikarierende matfar måtte fram med kost og støvbrett for å kvitte seg med alle spor...

    Sånn går no dagan'... :)

    Ha en feiende flott lørdag!
     
    Wiolenze and Eddie47 like this.
  3. Calling

    Calling Veteran

    Innlegg:
    1,569
    Likes mottatt:
    16,982
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Arendal. Er på en mini road trip på Sørlandet - mest ferie og litt jobbing. Veldig fornøyd med Thon Hotel Arendal. Deilig å starte dagen med en løpetur før byen våkner for så å spise frokost på takterrassen. Lindesnes neste.
    20180707_073115.jpg
     
    Kristian liker dette
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer til Morfar Eddie47 fra et solfylt Sørland(Selvfølgelig) . Atskillig tid til neste planlagte tur (min og kånemor første CT) men den går til gjengjeld til Palau. Må tilstå jeg vurderer en MR i mellomtiden. Har lurt på en helgetur til Athen i LH Biz. Andre forslag meg gunstig poeng/prisforhold?
     
    Last edited: 07. juli 2018
    Kristian and Eddie47 like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,691
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen til @Eddie47 !
    Måtte dagen føre med seg kaker og brus! :)

    Jeg startet dagen med å sjekke Eurobonus-kontoen (som seg hør og bør på en lørdagsmorgen), og kunne gledelig konstatere at den hadde økt betydelig i løpet av natten, og nå endelig er over 300k igjen. Fint å ha litt i bakhånd når man plutselig må booke en CT. :cool:

    I dag skal jeg til fastlandet på platemesse. Har ikke fått feriefølelsen helt ennå.

    27 dager til neste flytur.
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med dagen til Eddie.

    Her i Hovedstaden skinner sola fra en vakker blå himmel og her i stua forberedes kveldens lille whiskytasting. 3 helt nye og et par gamle kjenninger står på blokka i kveld. :)

    Og der plinget det jaggu i mobilen, upgrade til SVG på mandag gikk gjennom for 400 SEK. Har blitt avvist 3 ganger på rad nå, men så har det også vært rimelig fulle fly...
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  7. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    Happy bursdag til @Eddie47

    Jeg river i ett glass champis på Ozone!
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  8. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,481
    Likes mottatt:
    116,199
    Bonuspoeng:
    350
    Hurra for @Eddie47

    God formiddag fra Romerike.
    Sol og fint idag også, så da satser vi på en øl og kanskje litt champis i ettermiddag.
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulere så mye med dagen @Eddie47 the boss. Bursdagshilsen fra det vakre trøndelag :)

    Ha ei feiende flott helg :)
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  10. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,535
    Likes mottatt:
    2,628
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer fra det Hallingdalske. Undres om dagen lille hodepine etter gårsdagens utgang kan kureres med et par nye øl?
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  11. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    702
    Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Gratulerer med dagen @Eddie47 !

    Her er det sykdom på 3 dagen..Heldigvis får jeg se England (forhåpentligvis) ta seg videre til semifinalen idag :D
     
    geddi, Eddie47 and Kristian like this.
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    Bursdagspresang fra Eddie ... plutselig en ny reise i SAS Appen :)
     
    DanH, geddi, Misterix and 6 others like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Knallbra gave! Tør man spørre hvor appen forteller bursdagsbarnet at reisen skal gå? Eller, la oss vente til vi eventuelt får en kort rapport fra destinasjonen :)
     
    Eddie47 liker dette
  14. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,499
    Likes mottatt:
    4,231
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med dagen og en anstendig gave!

    Samtidig ønsker jeg en god dag fra en lengre mellomlanding på Værnes,

    Kursen er satt nordover for halvannen uke ferie i kjøligere klima, og kulden merkes allerede i Trondheim, men er kjapt glemt med en nystekt kanelbolle fra bua.

    Ha en flyvende en, i kalde eller varme omgivelser.
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  15. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg behøver ikke briljere med matematikkunnskaper slik en annen her gjør.
    Derfor 9 ganger hurra.

    Ellers er det mindre enn en uke til amerikatur. Ja, vi skal sitte langt fremme. Scandinavian of course. Det er visst noe rosa Champagne også ombord nå. Den må vel prøves.
     
    geddi, Kristian and Eddie47 like this.
  16. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulere med dagen og hilsen fra vår solfylte Hovedstad @Eddie47 :)
     
    Eddie47 liker dette
  17. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    For de som er interessert i slik drikke, her er kveldens line-up. Har forresten plass til et par til her så er det noen whiskyglade IF'ere i nærheten av Grorud i dag så send meg en PM. 000000-010.jpg
     
    geddi, Jorge, Calling and 1 other person like this.
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,624
    Likes mottatt:
    20,350
    Bonuspoeng:
    293
    Vært en fin ettermiddag å ligge i hengekøya og planespotte litt ...

    IST-IAH, IST-JFK, IST-ATL, IST-ORD, IST-IAD og IST-BOS på rekke og rad, og nå snart IST-YYZ ...
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Grattis @Eddie47 , beste hilsene fra PRG,T2,Menzie lounge
     
    Eddie47 liker dette
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    5894963B-680A-4A2D-B247-B7E76E03E3BD.png 384FBB20-2400-4ECE-A379-71F2B7B82284.png
     
    RoadKing and jgroneng like this.

Del denne siden