Prøver å ringe SAS kundeservice etter åpningstid, velger engelsk og taster inn mitt Eurobonus gull nr. Får til svar at jeg ikke har "priority service". Hva gjør man da? Grunnen til at jeg vil ringe inn, er at jeg vil prøve å få endret avgang på en eb-reise som er under 24 t til, men der det er ledige bonusbilletter på en annen avgang.
Ringer du standard nummer (21896400)? De har jo gått bort fra tasting av medlemsnummer - de kjenner igjen nummeret du ringer fra og dersom telefonnummeret er fra en med EBG+ så rutes en automatisk gjennom....
Jepp. Ringer standardnummeret, men blir ikke rutet igjennom. Trykker for engelsk, blir bedt om eb nr, men får til svar at jeg ikke har priority service Har ebg helt til august…
Da har det nok skjedd noe med profilen din, eller at telefonnummeret ditt også er registrert på en annen profil - ta det med SAS kundeservice (når du kommer gjennom på telefon eller mail ;p )
Og du ringer fra samme telefonnummer som er registrert på EB-profilen din? Hvis ja på det, så vet ikke jeg... Da er det noe trøbbel på profilen din som må fikses..
Takk for tips! Prøvde denne og det funka! Hyggelig amerikansk dame fiksa alt. Men, hun så at jeg kom inn som silver til call senteret, men da hun åpnet profilen var den gold. Dette ba hun meg rapportere til den norske gold mailen. InsideFlyer gjengen har peiling på det meste
Har du brukt ditt telefonnummer i profilen til et familiemedlem som er sølvmedlem? Flere som har fått slike problemer når de brukt eget nummer i profilene til ungene.