God aften fra Bangkok "Mysteriet" om hvorfor jeg oftest legger på meg i ferier, på tross av opptil mange tusen daglige skritt gatevandring i tropisk temp, vel... Det kan ha noe med mengden mat å gjøre... Som i kveld: forretten fiskekaker (Tod mun plah) er mer enn jeg vanligvis dytter i meg som hovedrett. Og siden man er miljøvennlig, kan jo ikke mat kastes, så da går det som det går med livvidden. God lørdag!
God ettermiddag fra vest! Her går det i pakking før avreise imorgen, pass er pakket og innsjekk utført for hele hurven. Litt bakvendt med 3 pnr for 5 stk, men sånn er det når SAS ikke får orden på systemene sine etter nedgraderingen til Sky Team… Fruens setevalg hadde forsvunnet et sted, mistenker at det henger sammen med at reisen forsvant fra min SAS-app. Men longhaul sitter vi fremdeles sammen, det er da noe. Ha en avslappende «palmelørdag»
God kveld fra OTP! Da ble man sendt tilbake til terminalen på grunn av tekniske problemer med Taroms ATT-72. Det blir jo litt spennende om vi kommer oss hele veien til Istanbul i kveld eller ikke. OTP har ikke deb mest spennende loungen men likevel en oppgradering ift. forrige besøk i 2002. Da var alt på utland stengt, inkludert utsalg og restauranter, på grunn av at penger kanskje ikke hadde gått helt den veien det skulle. God påske!
Alltid bra når ting lander AY direkte fra HEL til BKK er også en fin flight, men annen allianse En av mine OneWorld favoritter fordi det ikke er allverdens press på bonus-billettene, gitt at HEL tross alt er litt "off track".