Da vi kom fra Thailand skulle vi fra OSL til BGO, men ble automat-ombooket til OSL-TOS-BOO-TRD-BGO. Denne ombookingen som jeg fant på FB er betydelig mer spenstig, i stedet for ARN-AGA ble han ombooket til ARN-EWR-CPH-AGA Ville du tatt denne ruten?
Klasse O er enten Go Light, Go Smart eller Go Pro. Siden det er 1PC bagasje på referansen er det kanskje minimum Smart, trodde denne ikke viste bagasje som kommer fra status? Da er det isåfall 400 nivåpoeng hver vei, i beste fall 1000, og nesten 17 timer i økonomi på langdistanse. Litt skeptisk.
Fiffig vri for å unngå å flytte avreise til neste dag... Billigere for SAS å sende noen t/r NYC enn å dekke overnatting på CPH?
Sant nok. ARN-OSL-CPH ville vel oppnådd det samme, og kanskje et knepp mer komfortabelt om du skal ta status på legs.
Jeg undrer meg, hvis man ikke sier noe når man får en slik avsindig routing, vil det bli oppdaget, eller får man reisen?
Når jeg leser om slike reroutinger gir det mening i forhold til SAS reisetips powered by Chat GPT som ble testet i våres. Her er forslaget jeg fikk basert på en booket helgetur til København: Prøvde flere ganger og fikk blant annet opp et forslag om å ta et tidligere fly enn SAS avgangen svaret ble generert utfra, Norwegian kunne nemmelig få meg til Køben på et bedre tidspunkt I det siste har jeg ikke funnet igjen denne supre tjenesten i app’en, så håper den snart kommer tilbake, var temmelig underholdende!
En vakker dag så blir den såkalte kunstige intelligensen så smart og bra at den automatisk retter folks feil med blanding av store og små bokstaver også får en håpe
Jeg kjenner til et tilfelle hvor en hadde fått rerouting via NYC for å komme seg til LIS. Det hadde blitt stoppet ved manuell innsjekk - og vedkommende ble sendt mer direkte.
Dagen før den ENDA vakrere dagen da syrlige stikk aUtOmAgIsK sensureres vekk fra internettets mørke forum
Lurer på om sånne feil som SQ hadde i 2017 fra CPH til MAD via SIN på Business Class dukker opp på grunn av AI-re-routing snart? Det hadde jo være ett billig *A Gold på den der