Kansellert ATL - CPH

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Palg82, 09. mai 2025.

1. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    63
    SAS har kansellert ATL - CPH 31.mai og flyttet oss(meg og kona) til 30.mai. Dette passer svært dårlig da det ødelegger oppholdet i Key West med en natt, og fly fra Key West til Atlanta som koster en del allerede er låst på 31.Mai. Er bonusreise i SAS Plus. Finnes tilsvarende seter ledig hos AF og KLM, men ikke som award så SAS vil flytte oss over. Hvilke muligheter har vi? Agent rulett til noen flytter oss til AF eller KLM? upload_2025-5-9_8-6-44.png

2. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Har du sjekket ut "Endre til en annen flyvning, helt gratis"? Jeg har fått opp ganske så rike alternativer der siste ukene, selv om det ikke var ledige Award-seter. Kanskje det at det er SAS Plus ødelegger litt, da det ikke matcher helt med de andre? I øko og biz har jeg i hvert fall fått opp en tyvetalls alternativ på min US-Norge-tur, dog i hovedsak med Delta og SAS.

Insomnia4u and Wiolenze like this.
  3. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    273
    Bonuspoeng:
    63
    Til info flyttet SAS meg til EWR - OSL(etter lengre agent rulett), som var greit bortsett for at jeg måtte kjøpe ny billett selv EYW - EWR. Hadde connection på 1:20 som normalt skulle gå greit med terminal bytte airside med United Shuttle mellom terminal A og B. Ble likevel travelt da vi måtte sirkle lenge over EWR grunnet vær. Boardet SK908 i det de stengte boarding:eek:

Del denne siden