God tur, digg med solotur i første klasse Vet du om Heathrow krever pcr test uamsett hvor du kommer fra selv om man bare er i transit? Vi flyr Oslo-London-Montreal i oktober, klarer ikke å finne noe info om man trenger en nylig pcr test eller ikke, både for oss voksne og våre barn på 1 og 2 år.
Ja, da var første hindring passert og er nå etablert i loungen Tok 20 min å få boardingkort. Damen i skranken skjønte ikke helt dette med transit hele veien og måtte ringe og sjekke regler. I følge henne fikk de mange passasjerer i retur som ble hindret fra videre reise pga endrede regler eller regler de ikke hadde skjønt. Hun skjønte etter hvert at jeg bare skal fly og ikke inn noe sted. Hun fikk seg en god latter på morgenen og jeg fikk boardingkort og ønske om god tur
Gratulerer med første skritt nærmere ego tripp. Riktig god tur @Points4Fun . Det gledes enormt, å få bli med på denne høyst nødvendige reisen
Galskap Jeg delte nettopp dine planer med min bedre halvdel, og fikk til svar "Det der våger du ikke!" God tur!
God tur! Samboeren min er med på galskap som å reise til Tokyo for å se Sakuratrær i blomst og dra hjem igjen etter ca 48 timer (dessverre kom covid i veien), men det å fly uten å forlate flyplassen, det var kun for spesielt interesserte og la til at hun ikke er en av de
Godt å se at første hinder er passert! Jeg er spent på hva min bedre halvdel sier når jeg legger frem planen min for henne..
Når du får dette "innvilget" er det fint om du tipser resten av gjengen som ikke akkurat får lov Edit: har Roma tur kortet å bruke
Nevnte nettopp for fruen at det var en «gerning» som reiste til Tokyo for å sjekke maten i loungen… og så reise hjem igjen! Så lurte jeg på om jeg skulle gjøre det samme når hun og to svigerinner skal okkupere hytten i oktober … «Lykke til, du får ha god tur!»
Var det så enkelt? Tror må føre statistikk på hvor mange IF "fruer, ektefelle, kjærester, samboere, assistenter, kjerringer og sjefer" som sier ja til egotripps, så kan en fremlegge gyldig dokumentasjon for sjefen. Bruker denne reisen som mal EDIT: @Points4Fun er du fortsatt med oss
Jeg har vært på flere egotripper til USA, alle med forhåndsgodkjenning. Hadde også en egotripp til Hong Kong og hadde planlagt en ny, men så sluttet SAS å fly dit.
Jeg har lært at undertonen i et slikt utsagn kan ha utrolig stor betydning for det egentlige innholdet i beskjeden
Ankommet Frankfurt etter en fin tur fra Oslo. Har fortsatt en barnslig glede av å sitte foran i bussen Rask forflytning til nærmeste Senator Lounge rett ved B44. Slapp inn etter å ha vist boardingkort og bevis på fersk COVID test. Skuffelsen stor da jeg ser at her er det ingen bobler Da får en klare seg med en Weissbier før jeg stikker ned til gate for å få sjekket reisedokumenter.
Passerte nåløyet etter 25 min sjekk av dokumenter som involverte gate personell og egen tilkalt ANA rep Jeg var for så vidt ventet da de hadde sjekket ruten min og var sikker på at det var noe feil. Ingen er vel 3 timer på Haneda og snur Boarding om 20 min
Riktig god tur din heldigris! @Points4Fun PS : du kan vel svare @Eddie47 på denne om knappe 12 timer?