Jeg har søkt litt her nå, men finner ikke noen tråd eller annet om forumets julekalender. Jeg har egentlig bare et spørmål om den: Må jeg registrere meg med navn og epostadresse hver eneste da? Jeg fikk opp det samme pop-up-vinduet i dag som i går, derfor lurer jeg.
Ja, det står vell et sted på siden at du må registrere deg hver dag... Har hvertfall vært slik tidligere år. C
Fant ikke noe om det. Men det er jo ikke noe problem, bare greit å vite. Kommer det noen oversikt over vinnerene?
Også dette fra tidligere år, så har det pleid å komme en oppsumering av siste 5-8 dagers vinnere. Men hvordan det blir i år, vet jeg ikke.. C
Jeg opplever denne julekalenderen som veldig klønete. Når man registrerer seg på forhånd, burde man slippe å gjenta dette hver dag.
Syns det er greit å slippe å være med i konkurransen om ting jeg ikke vil ha. Da kan jeg heller bruke vinnersjansene mine på de gavene jeg faktisk har lyst på.
Jeg synes det er riktig at man aktivt må gjøre noe for å være med i trekningen hver dag, hensikten med kalenderen er jo å skape trafikk til siden. Når det er sagt hadde vært artig med et litt tøffere kalenderkonsept, f.eks. noe som det Norwegian Reward har.
Da har jeg sjekket. Trekning blir gjort av ledelsen i USA og gjøres i bolker. Venter resultatene for første uka i beg av neste uke. Lager en vinnertråd så fort det er på plass