Var bare så vidt innom Otto Bar men det var mye «støy» … På The Penalty Spot var jeg sammen med fruen en gang og der har jeg også møtt @Ruby og @vegardg og drukket øl ..
Glemte å nevne at jeg også tok thai massasje i går før byturen. Jeg ble anbefalt Lek Massage som ligger nære Carlton. Dette er et seriøst sted i en gate hvor det også er mindre seriøse tilbydere. 60 minutter kostet 450 baht. Etter Otto Bar ble det tuk tuk til Soi 11 for noen øl på 2 av Hillary utestedene. Også her var det live-band av bra kvalitet. Taxi tilbake før en siste øl på Penalty. Det morsomme er at selv om utestedene opererer med stengetider så er de likevel åpne så lenge det er kunder. Tror de har et slags samarbeid med politiet.
Siste dagen er dessverre godt i gang - triste greier. Jeg kan anbefale Suda Restaurant for billig og god thaimat. Den ligger rett bak Sheraton. Her spiste jeg også første gangen jeg var i Bangkok 2016.
Siste spasertur i Bangkok for denne gang. Det er så latterlig mange restauranter og barer i denne byen Siste flaskeøl på Corner bar også
Takk. Flyet går 12.45 lokaltid i morgen. Må sikkert dra 9 fra hotellet for å være sikker. Det må bli en siste rolig kveld.
Siste måltid i hotell loungen. Jeg må si at mat og service har vært veldig bra i loungen denne uken. Det må bli club-rom neste gang også.
Siste runde på denne siden av sikkerhetskontrollen. Singha og Mekhong whisky. Vurderer å ta med en flaske av sistnevnte.
Det ble selvfølgelig 2(?) mer øl i rooftopen. Målet er å være på rommet senest 23, helle nedpå vann og paracetamol, og være i slag til morgen tidlig. Bangkok gir aldri slipp!
Ser bra ut, kikker på det samme hotellet til spontantur i januar for tre netter. Koster en høvding ekstra per natt for club room. Verdt det?
Tja. Du får et rom med bedre utsikt. Loungen er åpen hele tiden hvis du har lyst på en brus og lett mat. 18-20 er det veldig bra mat og fri flyt av alkohol. Service fra damene er også bra. Jeg likte Club room, men det kommer ann på prisen selvfølgelig.
Haha, sånt bør man kanskje formulere annerledes når det er BKK vi snakker om. Selv om jeg skjønte hva du mente i konteksten Høres og ser ut som det var en topp tur! Takk for trip-report!
Kommet meg til Gullstua etter at SK974 brukte 12,5 timer fra Bangkok grunnet motvind. Timene fikk raskt og jeg fikk "binget" meg gjennom Ocean's 11-13. Det er så lenge siden jeg har sett de at det faktisk var underholdende. Merker likevel at det tar på å reise så lenge. Fortsatt en kort flight og litt kollektivt igjen.
Siste flight gikk på skinner - egen benk selvfølgelig. Tror aldri jeg har vært tristere over å dra fra et sted. Samtidig er det nok ikke bærekraftig for kroppen å være i Bangkok over lengre tid. Vi møtes igjen, Bangkok.
Takk for rapporten, savner BKK nå. Spottet Radisson Blu ved Asoke på et par bilder, har bodd siste natten der et par ganger etter å ha vært ute på øyer, bra lounge der også kveldstid med mat og drikke.
Takk for turen! Bangkok er spennende, rart og interessant. Må kanskje tilbake en tur snart. Neste år?