Det haster jo ikke....lenge til avbestillingsfristen. Betalte kr.1145, bestilte for én person. Var litt dyrere for to personer, om jeg husker riktig rundt kr.1300.
Gutter, tror dette er Nobels fredspris helgen. Up-scale hotellene i Oslo blir fort full-booket. Også tidsmaskinen som @Herlov nevnte. BTW: @Herlov, jeg bodde på SAS Scandinavia tidlig i høst, og det har samme gode gamle SAS Business Airlines preget som i 1985-86, why change a winning formula ?
Påmeldingene suser inn, det er koselig. Neste år er det mulig vi må leie Vikingskipet på Hamar for å få plass til alle sammen. Jeg stikker hue i sanden ett par dager, og får kanskje ikke besvart alle eposter på direkten.
TID-STED-OPPMØTE ? Eller ønsker du en "Fem-punkts-ordre"? Program, seminar, agenda.... femi-stuff. Når alt er spikret, får du: 1. Situasjon a) Fienden b) Andre egne styrker c) Underleggelser og avgivelser 2. Oppdrag 3. Utførelse a) Plan b) Første Underenhet c) Adresse 4. Administrasjon og forsyningstjeneste a) Generelt b) Proviant - les serveres c) Drivstoff - les Akevitt d) Sanitet - les Oslo Legevakt 5. Stridsledelse a) Kommer @tommy777 b) Stridsledelse ORDRE SLUTT
Har endret flybillett til fredag og kan tenke meg og overta hotellbookingen din. Hvordan gjør man det rent praktisk...? Den ligger jo inne med ditt CC-nr etc.... Vil jo gjerne registrere mitt eget CC-nr på bookingen og motta poeng. Har aldri overtatt noen andres booking før, så ønsker jo det blir korrekt for mitt vedkommende...
Nja, er usikker selv på hvordan og om dette er mulig. Har aldri gjort dette før. Jeg tenkte bare at siden så mange her inne skal samle seg på Scandinavia, så var det jo dumt å bare avbestille uten videre. Bedre å prøve å la noen her inne få overta om det lar seg gjøre. En måte er jo å avtale tidspunkt, så avbestiller jeg og du plukker opp rommet hvis det automatisk legges ut igjen på 2for1. Alternativt kan du ringe og snakke med hotellet og høre om de kan bytte navn på rommet. Best om du ringer fordi de vil nok trenge et kredittkort som sikkerhet. Gi meg en lyd om du går for dette alternativet, så kan jeg sende bookingnummer som pm. Klart du skal få CC poengene, det var det aldri noe tvil om
Hoi. Hvor sitter folket på fredag ? Jeg har endret fly til fredag og lander på OSL 19:50...straka vegen til Scandinavia etter dette.
Rykker i bookingfingeren, men må bare dobbeltsjekke at jeg rekker dette. Når er påmeldingsfrist, og når kommer program med tider?
Jeg lander 1725 og tar også strake veien til hotellet. Kanskje vi bare skal satse på å møtes i hotellbaren? Og skulle noen ikke finne oss der etter at vi har blitt kastet ut så kan man alltids ta kontakt her inne for å høre om hvilken grøft vi ligger i.