Her på TRD har SAS vært så vennlig å kansellere 1820 avgangen, så det kan være fullt på tidligere avganger også....kan også slå ut i min favør da de kanskje vil ha folk avgårde..... X'er fingre for 1700 herfra.... Men de har BÅDE boller og kanelsnurrer
Jeg får dessverre ikke kommet meg til Oslo denne gangen. Dere får kose dere, så kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake neste gang! Ikke riv ned hele kåken.
Sitter i "baren" på Peppes nå. Godt å høre. Du får finne (og holde) på en passende sittegruppe til oss du da
Det hadde trengt en oppussing, så kanskje like greit. Kjør på gutter, rist hele rønna i fillebiter La det bli viden kjent at insideflyer folk kan feste!
Etter å ha inspisert området i 21. etasje er dessverre situasjonsrapporten nokså nedslåande, der er stappfullt. Trur vi får leggje ein slagplan når vi er alle mann alle.
På vei til Scandinavia med Tore's transferservice.... Sjåfør stilte med passende uniform da @Stuttfeiten ankom fra CPH
Jeg er på julebord med en av jobbene. Håper å joine dere senere i kveld! Har jo rom på Skandinavia for helgen...