Jeg oppdaget «tilfeldigvis» at QR ikke byr på lounge i HAN, etter booking. Jeg sjekket uansett med QR kundeservice og de bekreftet at det ikke var loungetilgang på HAN. Gleden var desto større når jeg fikk egen lappe med loungetilgang. Velkommenskilt; Fin lounge også; Massagestoler i massevis; Soverom;
Jeg godtok en endring på hjemreisen hjem fra BKK i desember som medførte nedgradering fra biz til eco. Vi hadde hele reisen BKK-FRA-OSL i biz og ble nedgradert og omrutet til eco på strekningen FRA-CPH-OSL. Måtte godta reisen og krevde kompensasjon i etterkant. 2x 15000 poeng ble refundert. LH Biz til SK Go, krav rettet mot SAS
God Fredag fra en som turer rundt i SK. Merkelig å se en dame jogge forbi meg under priority boarding. Jeg håper hun rakk det samme flyet som jeg er på
Legen sa ikke at jeg måtte holde meg i ro men at jeg måtte pelle meg til sykehuset for å få tatt røntgen Hun varslet om jeg antakeligvis ville treffe på en stressa turnuslege. Får se om @Kristian får rett…
Fastlegen min går under kallenamnet 'Doktor Død' fordi han er ekstremt raus når det kjem til å skriva ut piller... Eg håpar på å halda meg frisk...
Besett. Jeg sendte de samme tilbakemeldig. Det som er ille med deres kundeservice er at det bare stopper å svare om de ikke vet
God ettermiddag fra München Airport. God tysk mat i Telekom air lounge term 1 På vei til sol og varme ved Middelhavet men det spørs om ikke tigerstaden tilbyr mer sol og varme. God helg til alle reiseglade.
God morgen fra SEA, Alaska lounge. De har veldig bra lounger med barista-kaffe og pannekakemaskin. Masse utsikt, varierte bra møbler og god plass. Alaska skal ta meg tilbake til ORD. Fin tur ned til Cannon Beach såvidt inn i Oregon. Kjørte langs kysten ned. Hallmark er et helt greit sted å bo med fin utsikt, men ikke noe mer enn det. Spiste frokost på Osprey cafe i nabobyen. Eggerøre, stekte poteter og fritert innmat fra en type skjell som var delvis rå inni.
God kveld fra hovedstaden Etter en arbeidsdag så er det godt det er helg igjen ellers kunne man blitt sliten, nå som man er mest vandt til fridager denne uken. Stille og rolig på kontoret i dag, men vi var faktisk hele 3 stykker i etasjen og kantinen var åpen (der var det rundt en 15-20 pers) så da kan man ikke klage når man fikk både selskap og mat. I tillegg er det jo fint at en rolig dag betyr at innboksen kunne tømmes så man er ajour med alt før første uken i mai med 5 hele arbeidsdager i neste uke Nyt helgen folkens
God ettermiddag fra Wild East Brewing Co i Brooklyn. Dette var en hyggelig overraskelse på vei fra Threes Brewing til Finback Brooklyn som jeg begge hadde planlagt besøk til på forhånd. Har en øl som må tømmes og så går turen videre. Kanskje vi til og med kommer oss til Other Half til slutt også.