Hei fra AMM. Mulig der er tirsdagstråd allerede men kom ikke opp for meg. Det er hjemreise, bil fra hotellet tok meg til flyplassen på ca 40 minutter. Innsjekk, pass og sikkerhetskontroll unnagjort på 10-12 minutter så nå blir det venting i RJ sin Crown lounge. Virker grei så langt;
God ettermiddag fra HEL, eller inne i sentrum på et spaces rom for internmøte. Hyggelig å treffe noen kolleger utenfor hjemmekontoret. Kan melde at været er som forventet, surt og kaldt, ellers topp! Ha en god en!
God ettermiddag fra kontoret. Mye møter og slikt, og det gjør jo at man ikke kan bruke tid på det man egentlig vil. Men, jeg har klart å fikse en egotrip neste uke. Det er jo noe. Prøvde å komme meg til California, men det gikk ikke helt i hop. Så da blir det KLM biz til BKK i stedet. Har ikke fløyet langt med KLM før, så det blir en ny opplevelse. Vurderer å gjenta suksessen med sykkeltur, men det kan se ut til at det blir mye regn fremover, så jeg avventer litt med å bestille. Får ta med paraply. Ha en fin en!
Litt langt på dag fra Oslo. Forsøker å bli ferdig med alt slik at langhelgen kan nytes. Ellers er det sykt å se tilbake til denne dag i 2020 da det så slik ut på Flesland: Ha det kjekt
God ettermiddag fra hovedstaden. Fremdeles to uker til neste utenlandstur, men fikk i det minste tilbake noen poeng på turer som er booket allerede grunnet SAS sin kampanje. Viktig å ikke komme under 1.8M poeng! God tirsdag, alle
Vel ombord på EK904. Det er jo en gedigen nedtur at det ble byttet fra A380 til B777, får ikke prøvd dusj på fly denne gangen heller. Men vel ombord i 1A, tror dette skal gå greit for noen timer. OK sete og stasj; Fått meg sjampis; Og pysj;
Jeg vil heller drikke Dompa en å jobbe i dag. For en som elsker jobbhverdagen er det lov å si at det er en dritt dag i dag?
Servering og tempo OK så langt. Champagnecocktail etter avgang; Caviarbord, tviler på om jeg orker mer mat på turen. Har Fumee i Dubai Marina etterpå
Meget stille og rolig i Dubai Marina for tiden. Jeg tar middagen hos Fumee og er ikke plaget med andre gjester;
Skulle sittet på sas biz bonus til jfk i dag men måtte kansellere for en uke siden pga jobb. Håper noen her fikk plukket opp billettene.