Hehe ja! Men fortsatt en bra opplevelse, var min første tur i F det der Hadde også en til booking i samme kabin med min kjære mor men covid ødela det, samme med solotur i F hvor jeg hadde fått booket SQ F i A380 i den nye kabinen, men covid ødela den drømmen
Jr og jeg hadde tilsvarende i april 2019 … https://insideflyer.no/forums/threads/en-dannelsesreise.13236/
Singapore Airlines dukker opp når jeg søker BKK SIN med United sitt fordelsprogram, men ikke med EB. Air Canada dukket opp med masse seter vestover med United, men null med EB.
Gav det er forsøk i dag. Agenten klarte å søke opp billettene, men han sa at dette må godkjennes av Eurobonus med en gang og det er ikke mulig før mandag. Visstnok slettes reservasjonen etter 1 time på SQ. Så får vel smøre meg med tålmodighet og beregne noen timer på telefon til uka for å se om jeg klarer å få til hva jeg vil. En interessant ting han nevnte var at det er ikke mulig å bytte destinasjon ved kansellering, foruten om det ikke er mulig å finne ny reise, da kan man bytte til en flyplass i nærheten (350km). Får jeg bytttet fra PNH til REP så hadde jeg blitt fornøyd, det er jo bare drøyt 200km så er innafor sånn sett
Den eneste stabilt tilgjengelig måten å booke dette var vel PEK-SIN? Ellers var det vel LHR-SIN der noen booket A380 gammel kabin og hadde flaks med flybytte til ny kabin.
Muligens litt unøyaktig der, men gammel kabin F-suiter var det rimelig grei tilgjengelighet på PEK-SIN. (Mener gammel kabin også hette suite?)
Ja god tilgjengelighet der. Hadde en runde med 4 first flights for 2pax - alle på 380. MUC-PEK LH F A380 PEK-SIN SQ F A380 Og motsatt retur i samme maskiner. Drømmer om noe tilsvarende
Jeg har selv vært unøyaktig, for når jeg definerte min begrensning til å være 777, så tenkte jeg på eur-sin-eur, ikke intra asia. Bra å få presisert.