Ingen Kamala onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 19. febr 2025.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,322
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra NYC.
    X-visepresidenten har sjekket ut fra hotellet. Ryktene fra loungen går på at hun bodde nøyaktig 2 etasjer over oss.
    I dag har vi rundet 21km labbende rundt på Manhattan, ikke så verst for en 9åring. Det ble sjokolade fest på rommet:p
    IMG_0093.jpeg
    IMG_0056.jpeg
    IMG_0081.jpeg
    Ha en fin onsdag alle bonusnisser:)

2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Reykjavik.

Overraskende nok er det nesten vårstemning her, tipper det er rundt 5 plussgrader og den lille vinden som er her nå føles vårlig.

Satser på at det er starten på våren som også snart kommer til Norge. Hjemreise i morgen, men først blir det fullt kjør i dag med møter, seminar og sein middag.

Ha en god onsdag, alle!

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,390
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Rolig dag, der kaffetørsten skal bli slukket. Glemte å slå av google flights prisvarsel etter jeg kjøpte sommerens Italiatur for 2 uker siden, og nå kan Lufthansa tilby samme tider som SAS, bare 6k billigere. Ergerlig. Ignorance is bliss, så nå ryker de varslene!
    Ha en uvitende dag!

4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,412
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest. Tilbake til hverdagen på kontoret og ute er det iskaldt og ikke 20 grader som vi hadde i LA. Har også greid å ta med meg et virus kjenner jeg nå fra USA. Men men, overlever nok denne også. T-37 til årets EGO tripp til SFO som også gir doble poeng!

5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,375
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sølvbyen. Mange blå pluss blå himmel i dag.

F&F dukket opp i dag. Hm, må tenke litt. Noen som vet/har erfaring fra hvilken bestillingsklasse man havner i med Go Smart? De opererer jo tre muligheter for flighter i Skandinavia. Og er Finland Europa eller Skandinavia for SAS? "So much to do, and so little time". Eller: Så mange spørsmål og forhåpentligvis like mange svar.

Ha en briljant dag, alle IF-ere!

6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger, skjønt god er den ikke da jeg har vert heller skral etter returen fra Bangkok og en har stort sett tasset rund inne iført diverse fly pysjer. EVA har også byttet ut den nydelige og komfortable pysjen med hette, makan asså.
    Ute er det et lite snev av vår i luften.
    Lege står på programmet litt senere i dag, samt et årsmøte, men på sistnevnte leveres bare regnskapet, får to underskrifter før retur hjem, de får fikse resten selv.
    Ha en bedre onsdag :)

IMG_4367.jpeg

7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,437
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.

Det lasset ned med snø i går, så det måtte bli to runder med fresen for å få bukt med det. Til helgen skal alt regne bort igjen. Lenge leve "jojo-været" i Trøndelag :D
    Tipper VM-gjengen ikke er så veldig glad for regn og mange plussgrader til helgen.

Regner med at de fleste allerede har fått med seg at det er et Friends and Family tilbud igjen. Fant ut at Chicago og Washington har gode priser på business i april. Bestilte nettopp en liten MR til under 15k. Veldig kjekt med doble poeng pga julekalenderen.

Ha en herlig onsdag!

8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fea øvre, nydelig dag for en lengre tur med hunden;

IMG_3065.jpeg IMG_3066.jpeg

Ingen flights planlagt før mandag

9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Buenos Aires. Her jobbes det hardt med å våkne, for deretter å pakke sammen. I ettermiddag starter dessverre hjemturen.

Flott by og utrolig mye artig en kan gjøre her, så trist å skulle hjem alt.

10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå plussgradene i Sunnfjord. I dag skal mitt moderlige opphav by på middag. Eg får håpe ingen fell for freistinga å skru laus hjulmutterane mine medan vi et, slik som førre gong.

Dårlig bonusbillettfangst på SAS.no om dagen. Bannja.

Del denne siden