Identiske nyhetsbrev fra SAS minst ukentlig

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jont, 22. juni 2026.

1. jont

jont Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

Jeg har i lengre tid fått et nyhetsbrev fra SAS med tittelen “Dyrk reiselysten med SAS”, som kommer en til to ganger i uken.

Problemet er at innholdet virker å være helt identisk hver eneste uke – samme destinasjoner, samme tekst, samme tilbud. Synes det er litt merkelig (og ærlig talt litt unødvendig spam) hvis de faktisk sender ut nøyaktig samme nyhetsbrev uke etter uke.

Dette har pågått over ganske lang tid nå. Begynner å lure på om det bare er jeg som opplever dette, eller om flere får det samme?

Dette kan jo ikke være “by design” fra SAS, det må nesten være en feil i utsendelsene?

Finnes det et konkret kontaktpunkt hos SAS for tilbakemeldinger på nyhetsbrev/markedsføring?

2. democomputer

democomputer Veteran

Likes mottatt:
    6,630
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har fått syv stykker av disse i år ser jeg i min epostkasse. Jevnt fordelt mellom Bergen, Trondheim, Tromsø og København.

I tillegg får jeg eposter med overskriften "Los Angeles venter på deg", hvis jeg søker uten å kjøpe billetter til et sted. Innholdet er ellers ganske så likt "Dyrk reiselysten"

Jeg har tenkt at det er en algoritme som styrer og bytter destinasjon i disse, men alltid vanskelig å gjette på.

edit: Også jevnt fordelt gjennom året. Tre i april, en i mai og en i juni.

K

Last edited: 22. juni 2026
    NoLimit liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    80,898
    Bonuspoeng:
    293
    De har visst begynt å komme hyppigere hos meg i det siste..
    Screenshot_20260622-151108.png

4. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,871
    Bonuspoeng:
    183
    Har inntrykk av at eposten trigges av gjentatte søk på en destinasjon uten å fullføre booking?

jont and Eddie47 like this.
  5. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,586
    Bonuspoeng:
    183
    Hver gang jeg har søkt på reise til en destinasjon uten å bestille, får jeg en sånn epost.

biaop and jont like this.
  6. jont

jont Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Aha, der er forklaringen! Tusen takk! Jeg har ganske hyppige bonussøk i SAS-appen til en spesifikk destinasjon (som jeg også reiser en del til). Da er nok søkene mine forklaringen, fint å få det oppklart.

eventyrer liker dette
  7. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    709
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde disse pleide komme etter at jeg gar søkt etter reiser på sasdotno?

jont liker dette
  8. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    14,656
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her også.

Dyrk reiselysten mails kommer hver gang.

Ikke verre enn å bruke et incognito vindu i nettleseren og ikke logge inn hos SAS om man skal søke litt rundt.

Hvis man skal søke bonus turer er det ingen ting som skjer før man logger inn selvsagt. Så da slipper man ikke unna.

jont liker dette
  9. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,346
    Bonuspoeng:
    183
    Tipper at mesteparten av IT avdelingen til SAS har sluttet. Det er jo ganske innlysende når en ser SAS Plus tabel som refererer opptening av poeng fra en dator tidligere enn 1 oktober 2025. Det er nesten ett år siden den datoen der så at den tabellen er oppe på SAS sine sider nesten ett år etter at informasjonen har blitt irrelevant sier mer enn 1000 ord om tilstanden til IT avdeligen til SAS.

https://www.sas.no/eurobonus/partnere/flyselskaper/scandinavian-airlines/

10. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    14,656
    Bonuspoeng:
    293
    De her ikke sluttet.

Alle står i kjelleren i Frøsunda-whatsisname.

Der jobber de hardt med å sveive generatoren som gir strøm nok til å holde SKIT i drift :p

Spielhaug and btm like this.

Del denne siden